שכרו של מנכ"ל אזורים החדש רון אבידן: כ-1.7 מיליון שקל בשנה

בתוספת מענקים שנתיים, יכול שכרו השנתי של מנכ"ל אזורים רון אבידן להגיע עד ל-2.99 מיליון שקל • תנאי העסקתו יובאו לאישור באספה השנתית באמצע מאי

שיתוף הכתבה
רון אבידן - מנכ"ל אזוריםרון אבידן - מנכ"ל אזורים

עלות שכר שנתית של 1.735 מיליון שקל, עם אפשרות שיגיע עד ל-2.99 מיליון שקל בתוספת בונוסים ומענקים שנתיים שונים: אלו תנאי העסקתו של מנכ"ל אזורים החדש, רון אבידן, כפי שעולה מהודעת החברה אל הרשות לניירות ערך.

החברה הוציאה הודעה מפורטת בעניין לקראת כינוסה של האספה השנתית של בעלי המניות בחברה, שתתקיים באמצע מאי (13.5) – ודרכה ניתן לגלות רבות על תנאי העסקתו של המנכ"ל הנכנס, במסגרת המינוי שאושר רשמית בתחילת החודש.

בין היתר נכתב בהודעת החברה כי מדובר בתקופת העסקה של שלוש שנים, וכי בכל שנה יעלה מעט שכרו של המנכ"ל: בשנה הראשונה תסתכם עלות שכרו ב-135 אלף שקל, בשנה השנייה היא תסתכם ב-140 אלף שקל ובשנה השלישית – ב-150 אלף שקל. אם תחליט החברה לסיים את תפקידו של אבידן לאחר פחות משנה מיום מינויו לתפקיד, היא תצטרך לפצותו בשכרו החודשי המלא.

תנאי העסקתו של אבידן כוללים גם פירוט בדבר הבונוסים השנתיים שיקבל: על כל 10 מיליון שקל רווח מעבר לרווח שנתי של 75 מיליון שקל, יקבל המנכ"ל בונוס בגובה משכורת חודשית אחת (במונחי שכר ברוטו); על כל עלייה שנתית של שקל במחיר הממוצע של מניית החברה, מעבר למחיר הבסיס של 4 שקלים, יהיה זכאי אבידן לבונוס נוסף השווה למשכורתו החודשית. כך או כך, סכום הבונוס השנתי המצטבר יוגבל עד לסכום השווה ל-12 משכורות חודשיות.

כאמור, עלות השכר השנתית של המנכ"ל החדש – כולל הטבות ותנאים סוציאליים, קרן השתלמות, הפקדות לקרן הפנסיה ועוד – תעמוד על 1.735 מיליון שקל. המענקים שעליהם פירטנו עשויים להקפיץ את עלות שכרו השנתית כמעט בחצי, עד ל-2.99 מיליון שקל.
תנאי העסקתו של אבידן כוללים גם הטבות נלוות, כמו רכב, טלפון ומחשב נייד שיקבל מהחברה, וכן חופשה שנתית של 24 יום בגין כל 12 חודשי עבודה מלאים, והחזר הוצאות.

בנימוקים לגיבוש תנאי ההעסקה נכתב מטעם החברה כי "להערכת ועדת התגמול והדירקטוריון, לאחר שמביאים בחשבון את צורכי החברה, גודלה, אופי פעילותה ומורכבותה, כמו גם את המהלכים, האתגרים והיעדים העומדים בפניה ובפני המנכ"ל, ולאחר שמביאים בחשבון את הידע, הכישורים, ההישגים המקצועיים והניסיון שיש למנכ"ל ואת התרומה והערך המוסף הרב שיביא לחברה במסגרת כהונתו, העסקת המנכ"ל הנכנס תחזק את מעמדה העסקי של החברה ותתרום לקידומה, להצלחתה ולעמידתה באתגרים שבפניהם היא ניצבת".

כאמור, תנאי ההעסקה דורשים עדיין את אישורה של האספה השנתית של בעלי המניות, שתתכנס בחודש הבא.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםרון אבידןהרשות לניירות ערך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...