מנכ"לית יסודות עדי פארי הרפז הודיעה לבעלי החברה על רצונה לסיים את תפקידה. זה מי שצפוי להחליפה

בתום קדנציה בת למעלה משנתיים צפויה מנכ"לית חברת המימון החוץ בנקאי לפנות את מקומה: "החלטתי לצאת לדרך חדשה ולשלב שוב את עולם היזמות ממנו באתי" אייל בלכר כהן, כיום המשנה למנכ"ל באמפא קפיטל, צפוי להתמנות לתפקיד המנכ"ל החדש

שיתוף הכתבה
עדי פארי הרפז (באדיבות המצולמת)עדי פארי הרפז (באדיבות המצולמת)

מנכ"לית חברת המימון החוץ בנקאי יסודות, עדי פארי הרפז, הודיעה לאחרונה לבעלי השליטה ביסודות  על רצונה לסיים את תפקידה, זאת לאחר למעלה משנתיים אשר בהם שימשה בתפקיד. בעקבות זאת, בימים האחרונים החליטו בעלי השליטה בחברה – דוד ברוך, יעקב סיסו ואסתי פרידמן, על זהות מחליפה של פארי הרפז וצפויים למנות לתפקיד את אייל בלכר כהן, המשמש כיום כמשנה למנכ"ל בחברת המימון אמפא קפיטל.

בטרם מונתה למנכ"לית יסודות מילאה פארי הרפז שורה של תפקידים בכירים בסקטור היזמי. באחרון שבהם שימשה כמשנה למנכ״ל בחברת צמח המרמן , וניהלה את תחומי הכספים והפיתוח העסקי בחברה. לפני כן שימשה כסמנכ״ל כספים צמח המרמן וכמנהלת הכספים של אלעד ישראל מגורים.

אייל בלכר כהן היה מראשוני עובדיה של יסודות ושימש בחברה במגוון תפקידים מיום הקמתה. לפני קצת יותר משנה, לאחר 8 שנות עבודה בחברה, מונה לתפקיד המשנה למנכ"ל באמפא קפיטל. כעת כאמור הוא צפוי לשוב ליסודות.

מנכ"לית החברה היוצאת, עדי פארי הרפז: "אחרי למעלה משנתיים מתגמלות ומספקות החלטתי לצאת לדרך חדשה ולשלב בחזרה את עולם היזמות ממנו באתי. בתקופת עבודתי בה, יסודות היתה בית חם, ואני משוכנעת כי החברה תמשיך לצמוח ולבסס את מעמדה כאחד מגופי המימון החוץ-בנקאיים המובילים בישראל. אני רוצה להודות מכל הלב לבעלי החברה ולצוות העובדים המדהים, ומאחלת להם הרבה הצלחה בהמשך".

מטעם חברת יסודות נמסר כי "עדי פארי הרפז שניהלה את חברת יסודות בשנתיים האחרונות הודיעה על רצונה לסיים את תפקידה. בתקופת עבודתה עדי קידמה ופיתחה את החברה רבות, וזאת בתקופה מאתגרת עבור ענף הנדל"ן בכלל ותחום מימון הנדל"ן בפרט. אנו מודים לה על עבודתה המסורה ומאחלים לה הצלחה".

עוד מסרה החברה כי "את פארי הרפז יחליף אייל בלכר כהן, בשר מבשרה של החברה, ששימש בשורת תפקידים בה מימי הקמתה ולאורך שמונה שנים וכעת שב אלינו. אנו מאחלים לאייל הצלחה רבה ובטוחים שכך יהיה".  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יסודותעדי פארי הרפזאייל בלכר כהןדוד ברוךיעקב סיסואסתי פרידמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...