במקום המחצבה – הייטק: בניין משרדים בן 9 קומות יוקם בנשר

הבניין, שישמש גם למסחר, ייבנה בשטח מחצבת "מחצבי אבן" של חברת נשר, שפעלה באזור התעשייה של העיר במשך 80 שנה • המבצעת: חברת סלע בינוי 

שיתוף הכתבה
הדמיית בניין משרדים בנשרהדמיית בניין משרדים בנשר

אזור התעשייה הישן של נשר ממשיך להתפתח ולהתחדש: חברת סלע בינוי הודיעה השבוע כי תקים בניין מסחר ומשרדים בן 9 קומות בסמוך לציר בר יהודה המתעורר – במקום שבו פעלה בעבר מחצבת "מחצבי אבן" של חברת נשר הידועה. המחצבה שימשה את חברת נשר במשך 80 שנים.

אזור התעשייה המתחדש של נשר מיועד להפוך אט-אט לפארק הייטק, זאת בהתאם להחלטת העירייה עוד משנת 2009. על פי התוכנית, יוקמו על שטח של 250 דונם מבני הייטק למטרות מחקר, פיתוח ושיווק. עוד מתוכננת לקום במקום שכונת מגורים חדשה, שבה יהיו יותר מ-1,100 יחידות דיור לצד פארק ספורט אתגרי. השכונה נמצאת כבר בבנייה בימים אלו.

חברת סלע בינוי תקים, כאמור, בניין מסחר ומשרדים בן 9 קומות, שיתפרש על פני 12,000 מ"ר. לפרויקט כבר ניתן היתר בתנאים, והוא יכלול מתחם משרדים ומסחר בשיטת עירוב שימושים . מחברת סלע בינוי נמסר כי הבנייה צפויה להתבצע בשנתיים וחצי הקרובות, ולהסתיים בשנת 2021.
 
"זיהינו צורך הולך וגדל של משרדים ואזורי מסחר חדשים בנשר והסביבה", אומר אלעד כהן, מנהל מחלקת נדל"ן מסחרי בסלע בינוי. "מדובר באזורים המלאים בבנייני תעשיה ישנים ועייפים שהוסבו למשרדים, וברור לנו שאזורי הייטק, משרדים ומסחר סמוך לאזורי מגורים נחוצים לפיתוח הסביבה והעיסוק בהייטק ובתעשיות חדשות ונקיות יותר. אני שמח על הקמת הפרויקט ובטוח שהוא יביא לאזור יזמים וסטרטאפים רבים, לצד חלופות ראויות יותר למשרדים הישנים הקיימים באזור היום".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בניין משרדיםסלע בינויאזור התעשייה הישן נשראלעד כהן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...