מורן פליקס מונה לסמנכ"ל הביצוע בקבוצת רם אדרת

פליקס, בן 42, מהנדס בוגר הטכניון, שימש בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל הרישוי והתכנון של הקבוצה. בתפקידו החדש יהיה אמון על זרוע הביצוע של הקבוצה, שמקימה כיום, בין היתר, בית חולים חדש בעפולה ואת חדר המיון החדש של בי"ח "מאיר" בכפ"ס

שיתוף הכתבה
מורן פליקס (יוהנס פלטן)מורן פליקס (יוהנס פלטן)

מורן פליקס (42) מונה לאחרונה לסמנכ"ל הביצוע בקבוצת רם אדרת . פליקס, מהנדס בניין בוגר הטכניון בחיפה, החל את עבודתו בקבוצה לפני כחמש שנים כמנהל אזור בחטיבת הביצוע בחברה ולאחר מכן מונה לסמנכ"ל רישוי ותכנון. בתפקידו החדש כסמנכ"ל הביצוע הוא יהיה אמון על כל זרוע הביצוע של הקבוצה.

קבוצת רם אדרת מורכבת ממספר חברות המתמחות בייזום, תכנון וביצוע של פרויקטים בתחום הנדל"ן וההנדסה האזרחית. לקבוצה סיווג קבלני ג' 5 (הדירוג הקבלני הגבוה ביותר) ובסמכותה לבצע עבודות הנדסיות בהיקף כספי בלתי מוגבל. בנוסף הקבוצה היא בעלת 5 כוכבי בטיחות מטעם מטה הבטיחות בענף הבנייה של התאחדות הקבלנים בוני הארץ.

על פי נתוני החברה, היא מקדמת כיום כ-4,500 יח"ד בתהליכי תכנון, שיווק וביצוע, ומערך הביצוע של הקבוצה בונה כיום 14 פרויקטים ברחבי הארץ, בהם הקמת בית חולים לחקר הסרטן "בית שולמית" בעפולה ופרויקט בינוי חדר המיון החדש בבית החולים "מאיר" בכפר סבא.

פליקס אמר בעקבות המינוי: "אני מודה להנהלת רם אדרת שנתנה בי את האמון ואני שמח להיכנס לתפקיד החדש והמאתגר בקבוצה".

דורון ממרוד, מנכ"ל קבוצת רם אדרת אמר כי "מורן הוא הבחירה הטבעית והנכונה לניהול כל מערך הביצוע של הקבוצה. מורן מביא אתו מקצועיות וניסיון רב. בשנים האחרונות מורן הוכיח את היכולת הניהולית שלו גם בתקופות מאתגרות לענף כמו תקופת הקורונה ותקופת המלחמה מאז 7 באוקטובר. אנחנו מאחלים לו הצלחה בתפקיד החדש".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רם אדרתדורון ממרודמורן פליקס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...