יחליף את בועז ישראל: אילן גורדו מונה ליו"ר ארגון בוני ירושלים והסביבה

גורדו, מנכ"ל ביקיר בנייה וגזבר התאחדות בוני הארץ, יעמוד בראש הארגון המייצג את כל קבלני הבניין והתשתיות הפועלים בירושלים, מעלה אדומים, ביתר עילית, בית שמש, מודיעין ו-9 רשויות נוספות. זאת לאחר עשור בו כיהן ישראל בתפקיד. גורדו: "החזון שלי הוא לימודי הכשרה והתמקצעות הארגון, להגדיל את מספר החברים ולשמור על הקשר בין צורכי הקבלן לארגון"

שיתוף הכתבה
אילן גורדו (אורניר הפקות) אילן גורדו (אורניר הפקות)

אילן גורדו, מנכ"ל חברת ביקיר בנייה ייזום והשקעות וגזבר התאחדות בוני הארץ , מונה ליו"ר ארגון בוני ירושלים והסביבה - ארגון קבלני הבניין והתשתיות בירושלים והסביבה, המייצג את כל קבלני הבניין והתשתיות הפועלים במרחב הערים ירושלים, מעלה אדומים, ביתר עילית, בית שמש, מודיעין ו-9 רשויות נוספות. גורדו יחליף את בועז ישראל, המכהן בתפקיד כעשור. בשבוע שעבר נערך טקס הפרידה מיושב הראש היוצא והכניסה לתפקיד של גורדו, ובו השתתף גם רוני בריק, נשיא הכבוד של התאחדות בוני הארץ. גורדו ימשיך בתפקידו כגזבר התאחדות בוני הארץ, שבו הוא משמש כ-9 שנים.

ארגון קבלני הבניין והתשתיות בירושלים והסביבה הוקם ב-1932. הארגון מעביר לכלל חבריו מידע חיוני באופן שוטף, מארגן ימי עיון ומסייע להם בהכשרות, בהשתלמויות ובימי עיון מסובסדים. הארגון  גם מסייע בקשר מול העיריות והרשות, מספק הדרכה וייצוג במכרזים למול תנאי סף בלתי הוגנים ואף מטפל מול רשם הקבלנים בנושאי העלאת סיווג, תוספת ענפים, מעקב ענף ועוד.

גורדו, יזם ירושלמי ודור שני לקבלנים, אמר היום כי הוא רואה בתפקיד זכות גדולה. "זו שליחות לבנות את ירושלים ואת הארץ, לסייע, לעזור ולתמוך, במיוחד מאז המלחמה והמשבר הקשה בתולדות המדינה בענף הבנייה. ארגון קבלני ירושלים מהווה ארגון משמעותי וגדול בהתאחדות הקבלנים. החזון שלי הוא לימודי הכשרה והתמקצעות ופיתוח הארגון, להגדיל את מספר החברים ולשמור על הקשר בין צורכי הקבלן לבין הארגון ואת הממשק התקשורתי עם נבחרי ציבור, במוניציפלי וממשלתי, ואת הקשר עם רשם הקבלנים. אני רוצה לטפל בקיצור זמן היתר, יש הרבה מטלות ציבוריות שאפשר לדחות אותן למועד קבלת טופס 4

"חזון נוסף הוא לבנות את בית הקבלן בשכונת ארנונה בירושלים, שכבר הוקצתה לנו עבורו קרקע ואנחנו בשלבים מתקדמים. הוא ייתן מענה לכל האוכלוסייה, כולל תיירים, שיפוצניקים ומהנדסים וכן קורסים להכשרת קבלנים . בנוסף, לקבלן צריך להיות סטנדרט כמו בכל ענף, בוגר מכללה עם קריטריונים כאלו או אחרים. חזון נוסף הוא להקים מחדש פורום כלכלי-חברתי בירושלים של כל הארגונים בעיר, כי הענף שלנו הוא קטר מוביל בכלכלה. נוסף על כך עזרה בתשתיות - הענף מדמם היום; שיפור חוזים קייימים; מוסר תשלומים; תוכנית הבטיחות שההתאחדות יזמה ועוד".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבלניםבועז ישראלאילן גורדוהתאחדות הקבלניםארגון קבלני הבניין והתשתיות בירושלים והסביבה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...