ליד חוף בת ים: אלמוגים נבחרה לבנות 160 יח"ד במקום 57 במתחם סוקולוב-העצמאות

על פי התוכנית של אלמוגים התחדשות עירונית, שנבחרה לפרויקט ע"י נציגות הדיירים, ייבנו בשדרה הראשית של בת ים מגדל בן 25 קומות ועוד מבנה בן 9 קומות, שיכללו גם 500 מ"ר למסחר ושטחי ציבור. היתר בניה לפרויקט צפוי להתקבל בעוד כ-4 שנים

שיתוף הכתבה
נוי בר משיח דותן, מנכלית אלמוגים התחדשות (לילך רז)נוי בר משיח דותן, מנכלית אלמוגים התחדשות (לילך רז)

אלמוגיםהתחדשות עירונית , חברה בת של אלמוגים, נבחרה על ידי נציגות הדיירים לבנות 160 יחידות דיור במתחם סוקולוב העצמאות במערב בת ים, בקרבה לים. כך מדווחת החברה היום (א') לבורסה. הפרויקט כולל כיום 57 יח"ד, והוא צפוי לכלול בסיומו מגדל מגורים בן 25 קומות ועוד מבנה מרקמי בן 9 קומות ובסך הכול כאמור 160 יחידות דיור וכ-500 מ"ר שטחי מסחר נוסף לשטחים ציבוריים בשטח כולל של כ-4 דונם.

מיקום הפרויקט בשדרה הראשית של בת ים במרחק של כ-200 מטרים מהים וכ-80 מטרים מתחנת הרכבת הקלה (הקו האדום). הערכות החברה בדבר מספר יחידות הדיור בפרויקט מתבססות, בין היתר, על מדיניות הוועדה המקומית בקשר עם פרויקטים של התחדשות עירונית , וכן על בדיקות אדריכל ושמאי מטעם החברה.  החברה מציינת כי ככל הידוע לה יחידות הדיור הקיימות בפרויקט בבת ים הן בבעלות פרטית ולא ידוע לה על קיומם של דיירים מוגנים בו.

השלב הבא של אלמוגיםהתחדשות עירונית הוא לפעול לגיבוש הסכם מול הנציגות ולאחריו להחתים את בעלי הזכויות בפרויקט על ההסכם. במקביל, בכוונתה לקדם תוכנית לפרויקט מול הוועדה המקומית בת ים. היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-4 שנים 

החברה מדגישה כי מדובר בהליך ראשוני וכי התממשות הפרויקט והוצאתו לפועל, כפופה, בין היתר, להחתמת השיעור הנדרש בחוק מקרב בעלי הזכויות בפרויקט על ההסכמים, אישור התכנית וההיתרים.

פרויקט זה מתווסף לחמישה פרויקטים שאותם מקדמת החברה בבת ים ברחובות דניאל, דקר ברזילי והמבואה הצפונית. סה"כ תבנה החברה בעיר למעלה מ-1,000 יח"ד. המתחם בקרבה לפרויקט  אאורה פיבקו בת ים המשווק בימים אלו וממוקם בשדרות העצמאות בעיר, שיכלול 120 דירות חדשות, במגדל בן 30 קומות מעל חניון תת קרקעי, לצד שטחי מסחר ושטחים לצורכי הציבור.

נוי דותן, מנכ"לית אלמוגיםהתחדשות עירונית , ציינה: "חברת אלמוגים מאמינה בפוטנציאל הרב הגלום בבת ים, שהיא עיר עם מיקום אסטרטגי מצוין במרכז גוש דן ובקו ראשון לים. כחלק מכך החברה משקיעה מאמצים לאיתור פרויקטים איכותיים נוספים בעיר שישנו את פני העיר וישיאו ערך לתושבים. אנו צופים שהעיר בשנים הבאות תהיה אבן שואבת לאוכלוסייה צעירה שתיהנה מנגישות גבוהה, איכות חיים ופיתוח מואץ של שכונות מגורים חדשות. הזכייה בפרויקט היא יישום של האסטרטגיה העסקית של החברה בתחום ההתחדשות העירונית בהשקעה בפרויקטים גדולי היקף בלב אזורי הביקוש לצד חיפוש הזדמנויות גם באזורי הפריפריה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתבת יםאלמוגים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...