אנשי העיר ולוינשטין נבחרו לפינוי-בינוי לבניית 660 דירות בגבעתיים

הפרויקט בשכונת גבעת רמב"ם כולל הריסת 230 דירות ובניית 4 בניינים בני 10 קומות ומגדל בן 45 קומות, שטחי מסחר וציבור. הדיירים הוותיקים יקבלו ממ"ד, מרפסת, חניה ומחסן

שיתוף הכתבה
הדמיה של המתחם בגבעתיים (קיקה בראז) הדמיה של המתחם בגבעתיים (קיקה בראז)

חברת " אנשי העיר " מקבוצת רוטשטיין דיווחה הבוקר (ג') כי יחד עם קבוצת לוינשטין , נבחרה לבצע פרויקט פינוי בינוי במתחם העין בשכונת גבעת רמב"ם בגבעתיים, לאחר שהחברות במכרז דיירים. למכרז נגשו 39 חברות ולשלב הסופי בו הגיעו גם החברות אקרו נדל"ן ותדהר.

לפי התוכנית, שתקודם במסלול תב"ע בהתאם למסמכי המדיניות של העירייה, השותפות מתכננות לבנות בפרויקט ארבעה בניינים בני 10 קומות, ומגדל מגורים בן 45 קומות שבהם כ-660 דירות חדשות בסך הכל, ובנוסף שטחי מסחר ושטחי ציבור. זאת, במקום 18 בניינים ישנים שעומדים בשטח כיום, ובהם כ-230 יח"ד.

התוכנית משתרעת על שטח של 10 דונם בין הרחובות רמב"ם, הנגבה וטייבר. בעלי הדירות הוותיקים יקבלו דירה חדשה עם תוספת בנייה הכוללת ממ"ד ומרפסת, וכן חניה ומחסן לכל דירה.

רון חן, מנכ"ל אנשי העיר ואמיר לוטן, סמנכ"ל התחדשות עירונית בקבוצת לוינשטין , מסרו כי "זהו שיתוף פעולה ראשון בינינו ואנו מודים על אמון הדיירים. מדובר בפרויקט באזור אטרקטיבי אשר ישפר את איכות החיים והחוויה העירונית, ואנו מצפים לעבוד יחד עם בעלי הדירות ושאר השותפים בשותפות מלאה לכל אורך התהליך. כעת נפעל לגיבוש ואישור התב"ע מול הרשות המקומית, ואנו צופים תחילת בנייה בתוך כ- 5 שנים מהיום".

על התכנון אחראים משרדי האדריכלים קיקה בראז, בשיתוף עם משרד פוסטר ושות' הבריטי בראשותו של האדריכל עטור הפרסים סר נורמן פוסטר. המשרד הבריטי אחראי על כמה מהפרויקטים המובילים בעולם, וביניהם; הבניין העגול של מטה חברת אפל בקליפורניה, ארצות הברית; בניין המטה של בנק HSBC בהונג קונג; גשר המילניום ובניין עיריית לונדון ועוד. בארץ הוא אחראי על תכנון בניין "המרכז למדעי המוח" בקמפוס של האוניברסיטה העברית בירושלים.

את היזמים ייצג משרד שטיינמץ הרינג גורמן ושות' עורכי דין; בעלי הדירות יוצגו בידי עוה"ד דן הלפרט ,  נטלי עברון, משרד עמית פולק מטלון ומשרד רייסמן דויטש ושות' עורכי דין. את המכרז ניהלה מנהלת "שדרוג אורבני".

גבעת רמב"ם ממוקמת במרכז-מערב העיר ושוכנת על אחת מ-4 הגבעות עליהן משתרעת גבעתיים. השכונה גובלת עם העיר תל אביב ובמרחק הליכה קצר מקניון גבעתיים, תיאטרון גבעתיים, וקאנטרי קלאב. השכונה ממוקמת בסמוך לתחנת הרכבת עזריאלי ונתיבי איילון, ויש ממנה יציאה גם לכיוון מחלף אלוף שדה לכביש 4 וכן לכיוון תל אביב. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אנשי העיררוטשטייןגבעתייםלוינשטין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...