בשווי 1.37 מיליארד שקלים: אלקטרה זכתה במכרז להרחבת השפד"ן

זאת באמצעות החברה הבת "אלקטרה תשתיות", כך דיווחה היום (ג') החברה. זמן הביצוע המוערך: 3 וחצי שנים מקבלת צו התחלת העבודה

שיתוף הכתבה
איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה (טל גבעוני)איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה (טל גבעוני)

קבוצת אלקטרה בע"מ דווחה היום (ג') כי זכתה, באמצעות חברת הבת אלקטרה תשתיות, במכרז שפרסם "מי אזור דן – אגודת מים שיתופית חקלאית", לביצוע פרויקט להרחבת מכון טיהור השפכים של גוש דן - השפד"ן. על פי הודעת החברה, העבודות להקמת הפרויקט צפויות להימשך 42 חודשים ממועד קבלת צו התחלת העבודה, והתמורה הכוללת הצפויה בגין הפרויקט עומדת על כ- 1.37 מיליארד שקל.

הפרויקט כולל, בין היתר, ביצוע עבודות הנדסה אזרחית, עבודות אלקטרומכניות לרבות אספקה, התקנה והרצת ציוד, צנרת, חשמל, מכשור ומערכות בקרה במסגרת הרחבת הטיפול השניוני והרחבת המעכלים האנארוביים בשפד"ן, עבודות מכשור ובקרה רבות ומגוונות, עבודות סלילה, גינון, ופיתוח האתר, ואספקת כלל הציוד והחומרים לפרויקט.

הזכיה במכרז האמור מגדילה את צבר העבודות שלאלקטרה בתחום הסביבה והגרינטק, שסומן כאחד ממנועי הצמיחה של הקבוצה. בשנה האחרונה זכתה אלקטרה גם במספר מכרזים בניו-יורק, במסגרת הפעילות של אלקטרה ארה"ב, לשדרוג מערכות חשמל במתקני טיהור שפכים, וזאת בהיקף כולל של כ-140 מיליון דולר.

איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה : "הזכייה של חברת הבת, אלקטרה תשתיות, במכרז להרחבת מכון השפד"ן, מעידה על חוזקותיה ויכולותיה המגוונת של הקבוצה, ותומך בהמשך הרחבת פעילותנו בתחומי הסביבה והגרינטק המתפתחים. בהקשר זה, אנו פועלים כדי להרחיב את הפעילות, בין היתר, בפרויקטים של הקמת תשתיות פנאומטיות לפינוי אשפה, טיפול בפסולת, ניהול מים ושפכים ועוד, הצפויים להנות בשנים הקרובות מצמיחה מואצת.

"בזכייה זו מדובר בפרויקט רחב היקף ומורכב, הכולל בין היתר שילוב של עבודות הנדסה אזרחית עם עבודות אלקטרומכניות בהיקף נרחב, הטמעת מערכות בקרה ועוד. פרויקט זה ממשיך את תנופת הפעילות הגדולה בה אנו נמצאים ומגדיל את צבר העבודות שלנו, שמסתכם כיום ביותר מ-33 מיליארד שקל".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלקטרהאלקטרה תשתיותאיתמר דויטשר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...