מינוי חדש בקבוצת סופרין: נטע להב תכהן כסמנכ"לית הפיתוח העסקי  

להב, שכיהנה בשנים האחרונות כסמנכ״לית פיתוח עסקי ואדריכלית ברבוע כחול נדל״ן, תפתח את עסקי קבוצת סופרין ותפעל להרחבה של כל תחומי הפעילות לרבות תחום ההתחדשות העירונית. בעבר עבדה בגינדי השקעות ובחברת GF נדל״ן

שיתוף הכתבה
נטע להב (שרון רז) נטע להב (שרון רז)

מינוי חדש בקבוצת סופרין : נטע להב מונתה לתפקיד סמנכ"לית הפיתוח העסקי. במסגרת תפקידה החדש, תפתח להב את עסקי הקבוצה ותפעל להרחבה של כל תחומי הפעילות לרבות תחום ההתחדשות העירונית. בשנים האחרונות כיהנה להב כסמנכ״לית פיתוח עסקי ואדריכלית חברה ברבוע כחול נדל״ן,  שם הובילה עסקאות יזמיות ופרויקטי השבחה בנכסי החברה בתל אביב, ירושלים וגוש דן.

להב, אדריכלית בעלת תואר B.arch, החלה את דרכה כאדריכלית עצמאית ולאחר מכן השתלבה בגינדי השקעות בתחום ההתחדשות העירונית. לאחר מספר שנים חברה לאייל פרידמן, שהיה אחד הבעלים של גינדי השקעות, לחברתו הפרטית GF נדל״ן והובילה פרויקטים גדולים ומשמעותיים בניהם פרויקט & EAST . פרויקט עירוב שימושים בשותפות עם חברת סופרין ורבוע כחול נדל״ן. להב היא תושבת רעננה, נשואה פלוס 4 ילדים. 

קבוצת סופרין עוסקת בייזום, ניהול והקמה של נכסים מניבים ופרויקטים נדל"ניים למגורים, התחדשות עירונית , משרדים, מסחר ולוגיסטיקה ויזמה מספר רב של פרויקטים מוצלחים ברחבי הארץ הן במסגרת ארגון, ניהול וליווי של קבוצות רכישה והן באופן יזמי. הקבוצה הוקמה ב 2009 ע״י ליאון וצחי סופרין, הונפקה לפני כשנתיים בבורסה. 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גינדי השקעותקבוצת סופריןסופריןמינויים בענף הנדל"ןנטע להב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...