ממבנה לשימור לבניין שכולו מיועד להשכרה: טופס 4 למבנה בן 74 דירות במרכז י-ם

הפרויקט ביוזמת חברת תנופה שרכשה ב-2019 את הבניין שהיה מיועד לשימור וכולל 11 קומות. כל הדירות בו מיועדות בחמש השנים הראשונות להשכרה לזוגות צעירים

שיתוף הכתבה
הבניין ברחוב יפו בירושלים (באדיבות תנופה)הבניין ברחוב יפו בירושלים (באדיבות תנופה)

בניין בן 11 קומות ו-74 דירות ברחוב יפו במרכז ירושלים, שכולו מיועד להשכרה ארוכת טווח, קיבל השבוע טופס אכלוס ( טופס 4 ). הפרויקט הוא ביוזמת חברת תנופה, בניהלו של אלי פוברסקי. החברה מסרה שהיא נערכת לאכלוס הבניין שכולל קומת גג וממוקם ברחוב יפו 182, קרוב לרכבת הקלה, לשוק מחנה יהודה ולתחנה המרכזית. הדירות מיועדות בחמש השנים הראשונות להשכרה לזוגות צעירים.

ב-2019 רכשו בעלי חברת תנופה מבעלים פרטיים את המבנה, שהיה מיועד לשימור. בהתאם לדרישות המוקדמות ולצורכי השימור, קידמה תנופה תב"ע לבניית 11 קומות, כולל 74 יחידות דיור, וכאמור, לאחר סיום הבנייה בשבועות האחרונים, היא קיבלה השבוע טופס 4 .,

חברת תנופה מספרת שקיבלה החלטה אסטרטגית להקצות את הדירות בחמש השנים הראשונות לשכירות עבור זוגות צעירים. עוד מציינת החברה שזה בניין בלי מגבלות סטטוריות בתב"ע, וההחלטה להשכיר מגיעה מהחברה. יש לציין שעל פי החוק לעידוד השקעות הון, חברה המשכירה בניין דירות למגורים זכאית לפחת מואץ בגובה 20% לשנה. ושיעורי מס על הכנסה חייבת או שבח ריאלי ממכירה או מהשכרה של בנין חדש להשכרה, של 11% בלבד.

פרויקט זה מצורף לפרויקט של אשטרום ודירה להשכיר שמאוכלס בימים אלו של 400 דירות ב-3 מגדלים בקריית יובל שכולן להשכרה. חברת תנופה מקדמת בימים אלו גם תכנון של אלפי יחידות דיור בפרויקטים שונים במרכז ירושלים ובשכונות פסגת זאב וגילה, ובמרכזם תוכנית משמעותית ברחוב הלל במרכז העיר, כולל עירוב שימושים של מלונאות, מסחר, משרדים ומגורים בהיקף כולל של כ-50 אלף מ"ר.

מנכ"ל חברת תנופה ובעלים שותף, אלי פוברסקי, מסר: "אנחנו מודים לעיריית ירושלים, למהנדס העיריה, לוועדה המחוזית ולמתכנן המחוז דן קינן, על התנהלות מקצועית ויעילה ועל שיתוף פעולה מבורך וראוי לכל אורך הדרך למען ירושלים ותושביה. העירייה משקיעה מאמץ רב ביצירת וקידום דיור להשכרה במרכז העיר - ואנחנו גאים להיות חלק מהמאמץ הזה".

פוברסקי מוסיף ומדגיש כי "למרות שאין כל מגבלה סטטוטורית בתב"ע, בחרה חברת תנופה להקדיש את הבניין כולו לשוק השכירות בשנים הראשונות, משום שאמנם עיקר השליחות שלנו, כפי שאנחנו רואים אותה, היא בניית ירושלים. אבל דווקא כאנשים צעירים שמכירים את אוכלוסיית העיר, חשוב לנו ליצור חיים צעירים גם במרכזה ולא דירות שמאוכלסות בקושי בחגים. לכן ראינו חשיבות בצעד הזה, גם אם הוא מפתיע רבים. אנחנו מקווים שעוד יזמים ופרויקטים ילכו בעקבותינו". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:טופס 4מבנה לשימורהשכרה ארוכת טווחירושליםהשכרהתנופה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...