נדל"ן בקצרה: מבצע על דיור מוגן, MODY פותחת אולם תצוגה וקמפיין לשיפוץ חזיתות בניינים בת"א

רשת 'עד 120', בשיתוף "חבר", הכריזו על מבצע לשיווק דיור מוגן בת"א ומודיעין, MODY פותחת אולם תצוגה חדש בבני ברק, עירית ת"א פתחה בקמפיין לשיפוץ חזיתות מבנים ברמת אביב והדר יוסף, וניצני מבשרת פתחה לקהל הרחב מכירה בפרויקט בלוד

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט של הדיור המוגן במודיעין (באדיבות חברת 'עד 120') הדמיה של הפרויקט של הדיור המוגן במודיעין (באדיבות חברת 'עד 120')

מבצע של רשת הדיור המוגן 'עד 120' ומועדון "חבר" לגיל השלישי 

רשת בתי הדיור המוגן 'עד 120', בשיתוף מועדון "חבר", מכריזים על פתיחתו של מבצע לשיווק יחידות דיור מוגן לגיל השלישי בשני בתים של הרשת: הבית בתל-אביב, בשכונת רמת החייל, המציע דירות ב-Sky View TLV בקומות 8 ו-9 החדשות ובקומות נוספות, או הבית במודיעין, הממוקם במרכז העיר, צמוד לקניון וסמוך לפארק ענבה. 

במסגרת המבצע עם מועדון "חבר" יוצעו לעמיתים ובני משפחותיהם, לרבות זכאות מורחבת להורים של בני/בנות זוג, מחירים מיוחדים לרכישת דירות בגדלים של: 1.5,2,2.5,3 ו-4 חדרים בגדלים שונים. העמיתים יוכלו ליהנות מהנחה משמעותית של 13-15% ביחס למחירון דמי הפיקדון והנחה בגובה 10% ביחס למחירון דמי האחזקה החודשיים. ההרשמה פתוחה עד לתאריך 16/7/2024, כאשר כמות הנרשמים מוגבלת, והמכירה תיעשה על פי סדר ההרשמה במתכונת של "כל הקודם זוכה".

MODY פותחת אולם תצוגה חדש בבני ברק 

רשת MODY  פותחת אולם תצוגה חדש בהשקעה של כ-10 מליון שקל, תחת קונספט חדש - בית איטלקי, המיועד לאדריכלים ומעצבים.   אולם התצוגה החדש, המתפרש על פני כ-2,000 מ"ר, ממוקם ברח' הלח"י 7 בבני ברק והוא השני של הרשת ברחוב. 
 האולם משמש כחנות קונספט שמציגה מותגים חדשים, המיועדת לקהל לקוחות הפרימיום.

המותג GESSI ב-MODY (באדיבות MODY)המותג GESSI ב-MODY (באדיבות MODY)

 
לדברי אורן דואניאס, מנכ"ל MODY: "הקונספט החדש של המהלך נולד מתוך רצון לספק חוויות קנייה ייחודית ללקוחות המחפשים מותגי על לבית בניחוח בינלאומי. מהלך זה מגיע במציאות מורכבת,  והוא מוכיח את איתנותה וחסינותה של MODY כמובילת שוק בתחומה בישראל. אנו מאמינים כי צעד זה ימשיך לחזק את MODY בקרב קהל הפרימיום".

 האולם יציג את מגוון הקולקציות והמותגים האיטלקיים המובילים בעולם דוגמת GESSI, MUTINA, AGAPE ומבחר עצום של אריחים מדוקקים. MODY הינה מהוותיקות ומובילות בתחום העיצוב, הוקמה בשנת 1970 והיא כוללת 5 אולמות תצוגה בפריסה ארצית. החברה בבעלות פרטית של משפחת דואניאס. 

קמפיין לשיפוץ חזיתות מבנים בתל אביב 

עיריית תל אביב - יפו פתחה בתחילת החודש בקמפיין "עושים עניין מהבניין" לעידוד שיפוצי חזיתות המבנים. זו השנה השלישית לקמפיין, כשהפעם הוא מתמקד בשכונות עבר הירקון, בדגש על רמת אביב, נווה אביבים, גבעת הפרחים, ל' הישנה והדר יוסף. בדומה לקמפיינים הקודמים, גם הפעם יוכלו בעלי הנכסים שמשפצים את בנייניהם ליהנות מסל הטבות ומענקים של עד 200 אלף שקל. 

בניין ברחוב פרישמן שעבר שיפוץ (עיריית תל אביב)בניין ברחוב פרישמן שעבר שיפוץ (עיריית תל אביב)

מהעירייה נמסר כי ישנם בניינים רבים בעיר שלא בוצעו בהם עבודות תחזוקה במשך שנים, ובניינים בעלי מפגעים רבים ולכן מצבם ירוד. בניינים אלה ניצבים בשכונות המגורים וגם בלב מוקדי התיירות והעסקים והנראות שלהם פוגעת בחזות העיר ובתדמיתה. מעבר להיותם מפגע אסתטי, לא אחת מדובר במבנים שמהווים סכנה לציבור. 

על כן, בעלי ובעלות נכסים מחויבים לשמור על תחזוקתו של המבנה ועל המראה הנאה שלו. מתוקף חוק העזר העירוני לשמירה ולשיפוץ חזיתות בתים, בסמכות העירייה לדרוש מהם לבצע עבודות שיפוץ במקרה שהם אינם עושים זאת מיוזמתם. היעד העירוני עומד על 1,000 בניינים משופצים בכל שנה. על מנת לסייע לבעלי הנכסים העמידה העירייה סל הטבות, שכולל בין היתר ליווי ופיקוח מקצועי וצמוד ללא עלות, מימון ביניים לקידום השיפוץ, 0% ריבית על הלוואות לשיפוץ חזיתות הבניין ו-5,000 ש"ח מענק לכל דירה או יחידת מסחר.  

ניצני מבשרת פתחה מכירה לקהל הרחב בלוד 

חברת הבניה והייזום ניצני מבשרת מדווחת כי סיימה את שלב הפריסייל בפרויקט 'ניצני פארק הנחל', במסגרתו מכרה כ-20% מהדירות שבפרויקט במחיר ממוצע שמשקף עלות של כ-24 אלף שקל למ"ר. למעשה המחיר למטר משקף עלות של כ-2.64 מיליון שקל דירת 4 חדרים בגודל של 110 מ"ר עם מרפסת של כ-12 מ"ר. כעת החברה יוצאת לשלב השיווק לקהל הרחב.

הדמיה של פרויקט ניצני מבשרת בן שמן (איוולב מדיה) הדמיה של פרויקט ניצני מבשרת בן שמן (איוולב מדיה)

פרויקט 'ניצני פארק הנחל' כולל מתחם בעירוב שימושים עם מגדל מגורים המתנשא לגובה של 22 קומות עם 103 יח"ד, לצד בניין נוסף בן 9 קומות עם 41 יח"ד וכ-1,200 מ"ר מסחר. 86 דירות נמכרו במסגרת תוכנית דירה בהנחה ו-58 יחידות דיור נמכרות בשוק החופשי. בסך הכל הפרויקט יכלול 144 דירות. תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות 3-6 חדרים, דירות מיוחדות, פנטהאוזים ודירות גן. לכל דירה מוצמדת חנייה תת קרקעית. משרד לארי שטרנשיין  אחראי על התכנון האדריכלי.

שכונת נופי בן שמן המשתרעת על פני שטח של כ-850 דונם, כוללת מבני ציבור, קריית חינוך לכל הגילאים, מרכזים קהילתיים, פארקים ירוקים, נחל גזר, מרכזי מסחר ובילוי לצד כ-4,500 יחידות דיור. בתכנון השכונה ניתן גם דגש רב על הנגישות התחבורתית והקירבה לצירי תחבורה מרכזים – כביש 1, כביש 40, כביש 433 וכביש 6.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חדשות הנדל"ןעיריית תל אביבmody
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...