ההסכם נחתם: מגדל תשקיע כ-285 מיליון שקל באלקטרה מגורים תמורת 18% מהון המניות של החברה

כך הודיעה קבוצת אלקטרה הבוקר (א'). ההשקעה באלקטרה מגורים תיעשה לפי שווי של 1.6 מיליארד שקלים אחרי הכסף. עוד במסגרת העסקה, תמיר קבוצת אלקטרה הלוואת בעלים של 400 מלש"ח שהעמידה לטובת אלקטרה מגורים - להון

שיתוף הכתבה
מימין: ארז מגדלי מנהל חטיבת ההשקעות במגדל, מייקי זלקינד מנכ"ל אלקו החזקות, איתמר דויטשר מנכ"ל קב' אלקטרה ורונן אגסי מנכ"ל מגדל ביטוח ופיננסים (אלקטרה מגורים)מימין: ארז מגדלי מנהל חטיבת ההשקעות במגדל, מייקי זלקינד מנכ"ל אלקו החזקות, איתמר דויטשר מנכ"ל קב' אלקטרה ורונן אגסי מנכ"ל מגדל ביטוח ופיננסים (אלקטרה מגורים)

קבוצת אלקטרה בניהולו של איתמר דויטשר חתמה ביום ה' האחרון על הסכם השקעה עם קבוצת מגדל ביטוח ופיננסים בחברת אלקטרה מגורים, לפיו מגדל תשקיע כ-285 מיליון שקל תמורת כ-18% מהון המניות של אלקטרה מגורים, כך דיווחה החברה היום (א') לבורסה. העסקה משקפת לאלקטרה מגורים שווי של כ-1.3 מיליארד שקל לפני הכסף ושווי של כ-1.6 מיליארד שקל לאחר הכסף, לאחר המרת הלוואת הבעלים להון. חתימה ההסכם באה בהמשך למו"מ שפרסם " מרכז הנדל"ן " בחודש מרץ השנה.
  
במקביל להסכם, תמיר אלקטרה בע"מ הלוואות בהיקף של כ-400 מיליון שקל שהעמידה לאלקטרה מגורים לשטר הון. השלמת העסקה כפופה להתקיימות תנאים מתלים מקובלים בתוך 90 ימים, עם אפשרות להארכה של 30 ימים נוספים. כמו כן, במועד השלמת העסקה, עם אישור הבורסה,  תקצה אלקטרה מגורים למגדל אופציה לרכישת 24,628 מניות לא סחירות ל-3 שנים, שיהוו במועד הקצאתן כ-0.61% מהון המניות של החברה, בתמורה לתוספת מימוש בסך של 2,032.29 ש"ח לכל מניה.

אלקטרה מגורים, זרוע ייזום הנדל"ן למגורים של קבוצת אלקטרה , מקדמת כיום ברחבי הארץ מיזמי בנייה בהיקף של כ-3,800 יח"ד וכ-15,200 מ"ר מסחר ותעסוקה. בין הפרויקטים הבולטים שהחברה מקדמת: פרויקט אכזיב בהיקף של למעלה מ-1,000 יח"ד, עם מכירות חזויות של כ-1.8 מיליארד שקל; פרויקט "אלקטרה לייף סטייל" בפארק אפעל ברמת גן בהיקף של כ-500 יח"ד, עם היקף מכירות צפוי של למעלה מ-1.8 מיליארד שקל ופרויקט "אלקטרה לייף סטייל" במתחם האלף בראשון לציון בהיקף של כ-270 יח"ד עם הכנסות צפויות של למעלה מ-900 מיליון שקל.

איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה : "כניסתו של משקיע מוסדי מוביל, קבוצת מגדל ביטוח ופיננסים, כמשקיע מרכזי בחברת אלקטרה מגורים, מבטאת מבחינתנו את האמון של שוק ההון הישראלי בקבוצת אלקטרה בע"מ כולה ובמיצובה של אלקטרה מגורים בפרט כשחקנית משמעותית בשוק המגורים הישראלי. ההסכם עם מגדל יחזק את הונה העצמי ואת איתנותה הפיננסית של אלקטרה מגורים, ויהווה פלטפורמה משמעותית לרכש מקרקעין נוסף ופיתוחו תוך הפיכתה של אלקטרה מגורים לשחקן משמעותי בתחום  ובכך לממש את האסטרטגיה ולהוות אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של אלקטרה בשנים הקרובות".

רונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח ופיננסים, מסר: "מדובר בעסקה המשקפת את האסטרטגיה העסקית של הקבוצה בהשקעה ארוכת טווח בישראל, העונה על צורך קיים וביקושים בשוק הנדל"ן והמגורים הישראלי והשאת תשואת לציבור החוסכים.  ההתקשרות מול אלקטרה מגיעה לאחר היכרות עם הקבוצה וביצוע השקעות נוספות מול חברת האחות, אלקטרה נדל"ן ,  בקרנות נדל"ן בארה"ב ומצטרפת לעסקאות אחרונות שביצעה קבוצות מגדל שהציפו ערך משמעותי בישראל הן בתחום הנדל"ן הלוגיסטי והן בתחום ההשקעות הישירות, כגון השקעה בחברת סלקום ועמל ומעבר. שיתוף הפעולה עם קבוצת אלקטרה הוא חלק מהבעת האמון שלנו בחוזק השוק הישראלי ואנחנו בטוחים שיניב ערך לכל הצדדים".

את מגדל ייצגו בעסקה עורכי הדין אודי אפרון, גילי ריזל וספיר ביאליסטוק ממשרד פירון. את אלקטרה ייצגו עורכי הדין ישראל שמעונוב ולירון עזריאל ממשרד שמעונוב.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:איתמר דויטשרקבוצת אלקטרהמגדל ביטוח ופיננסיםאלקטרה מגוריםרונן אגסי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...