על רקע הביקורת של סיידוף: מנכ"ל שיכון ובינוי תמיר כהן מתפטר וינסה לרכוש ממנו את השליטה

במכתב ששלח היום (א') כהן לעובדים כתב: "לאחרונה נוצרו נסיבות מיוחדות ולפיהן אני מתרשם כי יש ביכולתי, יחד עם משקיעים אחרים, לרכוש חלק או את כל מניות השליטה בחברה". ברקע המהלך - הגדלת מעורבות בעל השליטה נתי סיידוף בנעשה בחברה וביקורת שמתח על התנהלותה בעיתונות

שיתוף הכתבה
מנכ"ל שיכון ובינוי, תמיר כהן (רועי טפר)מנכ"ל שיכון ובינוי, תמיר כהן (רועי טפר)

מנכ"ל שיכון ובינוי תמיר כהן הודיע היום (א') על התפטרותו, וכן על גיבוש קבוצת משקיעים אשר תנסה לרכוש את השליטה בחברה מידי בעל השליטה בחברה, איש העסקים נתי סיידוף. על אף שההתפטרות היא מיידית, למרכז הנדל"ן נודע כי תנאי ההסכם של כהן מחייבים כי יישאר עוד לפחות חצי שנה בתפקיד, אלא אם יימצא מחליף, כך שבפועל ממשיך כהן לשאת בתפקיד.

במכתב ששלח לפני זמן קצר לעובדי החברה כתב כהן: "משפחת שיכון ובינוי , ברצוני להודיעכם כי החלטתי לסיים את תפקידי כמנכ״ל החברה, זאת לאחר שש שנות פעילות שבהן שיפרנו לאין ערוך את מצבה הכספי של החברה, קידמנו פרוייקטים רבים, ורכשנו פעילויות משמעותיות לחברה.

"לאחרונה נוצרו נסיבות מיוחדות ולפיהן אני מתרשם כי יש ביכולתי, יחד עם משקיעים אחרים, לרכוש חלק או את כל מניות השליטה בחברה אשר אני מאמין ביכולתה לצמוח באופן משמעותי. יחד עם זאת, העובדה כי בעל השליטה החליט להיות מעורב יותר בניהול החברה הובילה אותי למסקנה כי נכון וראוי בשלב זה יהיה שאקדם את המהלך כשאני מחוץ לחברה".

התפטרותו של כהן באה על רקע הגידול במעורבותו של בעל השליטה סיידוף בענייניה השוטפים של החברה, ככל הנראה בשל אי שביעות רצון מתפקודה. לפני כשבוע התמנה לדירקטור בחברה, בדרכו לעמוד בראשות הדירקטוריון.

מהלכים אלה לוו בראיון שהעניק סיידוף לפני כשבוע וחצי ל"כלכליסט" שבו ביקר חלק ממהלכיה של החברה ואמר כי אינו מאשים את המשקיעים אשר איבדו בה בשנים האחרונות אמון, מה שהוביל לירידת מחיר המניה. בין היתר התייחס לעסקת רכישת הקרקעות לבניית מיזמי דיור להשכרה בהיקף של 835 יח"ד בשדה דב ואמר כי "מה שקנינו בשדה דב היה לא לעניין, אידיוטי, הזוי".

כאשר נשאל האם הוא מאשים את המנכ"ל כהן אמר: "דבר כזה לא אגיד. אם המנכ"ל פישל הכישלון הוא שלי ואני צריך לקחת אחריות על הכישלון הזה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינויתמיר כהןנתי סיידוף
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...