מ-8,000 ל-12 אלף מ"ר ב-10 שנים: נחתם חוזה שכירות בין נת"ע לעזריאלי בפארק העסקים חולון

במסגרת החוזה, המוערך במיליוני שקלים, תרחיב נת"ע את שטח משרדיה הנוכחיים מ-8,000 ל-12,000 מ"ר בשנים הקרובות, לאור הצפי להרחבת החברה עם התקדמות פרויקט המטרו, והפעלת קווי הרק"ל

שיתוף הכתבה
החתימה על ההסכם (באדיבות נת"ע)החתימה על ההסכם (באדיבות נת"ע)

בתום הליך של קול קורא, חתמו היום (ג') נת"ע וקבוצת עזריאלי על הסכם שכירות ב"עזריאלי פארק העסקים חולון", לתקופה בת 10 שנים עם אופציה להארכה ל-2 תקופות בנות 5 שנים כל אחת. במסגרת החוזה, המוערך במיליוני שקלים, תרחיב נת"ע את שטח משרדיה הנוכחיים מכ-8,000 מ"ר ל- 12,000 מ"ר בשנים הקרובות, וזאת לאור הצפי להרחבת החברה עם התקדמות פרויקט המטרו, והפעלת שלושת קווי הרק"ל.

פארק העסקים עזריאלי חולון, שהוקם בשיתוף עיריית חולון, כולל כ-120 אלף מ"ר של שטחי משרדים ומסחר, בתוספת שטחי חניה תת-קרקעית לאלפי כלי רכב. המרכז מאכלס כ-10,000 עובדים ומתפרס על פני 4 בניינים. בין החברות שקבעו את משכנן בפארק: סאפיינס, ליברה, טלדור, חוצה ישראל, בנק הפועלים, עמידר ועוד. מקבוצת עזריאלי נמסר כי במהלך השנה הקרובה היא עתידה להתחיל תהליך שיפוץ רחב היקף של הפארק אשר סביבו בנוי מרכז עזריאלי חולון, כמו גם של השטחים הציבוריים בפרויקט.

את נת"ע ייצגו בעסקה עורכות הדין רונית ניידרמן ומעיין ברג ממשרד שבלת, את קבוצת עזריאלי ייצגו עורכי הדין אלון וולנר והילי מיכאלי ממשרד ברנע ג׳פה לנדה.

"ההסכם מאפשר את גדילת החברה"

 

 

חיים גליק מנכ"ל נת"ע : "נת"ע בחרה את משכנה לשנים הקרובות, בהתאם לצרכיה המיוחדים הנגזרים מהקמת המטרו – פרויקט התשתיות הלאומי הגדול שהוקם בישראל. ההסכם מאפשר את גדילת החברה באכסנייה מתקדמת ונוחה, המספקת את הטכנולוגיה הנדרשת. אני מברך על כך שהחברה תמשיך לפעול מחולון, עיר שמחוברת לקו הירוק ולמטרו בעתיד, לרווחת עובדינו. אני צופה פריחה גדולה באזור כשרבות מהחברות השותפות להקמת המטרו יבחרו לקבוע את משכנן בסמוך למשרדי נת"ע".

אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי : "אנו שמחים על הרחבת ההסכם עם חברת נת"ע , ורואים בו הבעת אמון מלא בקבוצת עזריאלי ובפארק העסקים עזריאלי חולון, אשר מציין בימים אלה עשור מוצלח להקמתו, במהלכו הפך למרכז העסקים המוביל בעיר חולון ובסביבתה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עזריאליקבוצת עזריאלינת"עמטרוחולוןהמטרו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...