סטארט אפ הנדל"ן הישראלי גייס 3.7 מיליון דולר בארה"ב: "פותר בעיה שמסכנת נכסים בשווי 72 טריליון דולר"

חברת דונו הישראלית, הפועלת בתחום הרישום הנדל״ני בארה״ב, הודיעה על השלמת סבב גיוס סיד בהיקף של 3.7 מיליון דולר. החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת לגשת לדוקומנטציה רלוונטית לנכסים ולבעלי נכסים

שיתוף הכתבה
איל שטרן - סמנכ״ל תפעול, תל גרוס -מנכ״ל, רון ליקבורניק - סמנכ״ל טכנולוגיות (שלומי יוסף)איל שטרן - סמנכ״ל תפעול, תל גרוס -מנכ״ל, רון ליקבורניק - סמנכ״ל טכנולוגיות (שלומי יוסף)

חברת דונו (Dono) הישראלית, הפועלת בתחום הרישום הנדל״ני בארה״ב, הודיעה אתמול (ג') על השלמת סבב גיוס סיד בהיקף של 3.7 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרן הון סיכון lool Ventures ובהשתתפות Link Ventures הפועלת בבוסטון, At Inc ו-Recursive Ventures. בנוסף, השתתפו בסבב גם אנג׳לים בולטים כמו שי וינינגר מנכ״ל למונייד, מתן בר מנכ״ל מליו, האחים אייל ורון גורה, מייסדי זברה מדיקל ואמפת׳י בהתאמה, ועוד. ההון שגויס ישמש את החברה להרחבת פעילותה ברחבי ארה״ב, הגדלת מצבת העובדים והגברת מאמצי השיווק. 

דונו הוקמה ב-2023 על ידי תלי גרוס המנכ״ל, רון ליקבורניק סמנכ״ל הטכנולוגיות ואיל שטרן סמנכ״ל התפעול. החברה מונה כיום כ-11 עובדים במשרדיה בתל אביב ובפלורידה. ההון שגויס ישמש את החברה להרחבת פעילותה ברחבי ארה״ב, הגדלת מצבת העובדים והגברת מאמצי השיווק. 

החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת לשחקנים שונים בשוק הנדל״ן האמריקאי, לגשת לדוקומנטציה רלוונטית לנכסים ולבעלי נכסים, לבצע אימות לזהות הבעלים, למפות את המצב המשפטי של הנכס בזמן אמת ו״לתקשר״ עם ההיסטוריה המשויכת אליו, כדי לקבל תמונה מלאה על העסקה ויכולת קבלת החלטות מבוססת מידע. הפלטפורמה של החברה משמשת כיום משקיעי נדל״ן, יזמים, פירמות עורכי דין ואת ענף ה״טייטל״ (Title), בהליך היסודי של בדיקת הבעלות שכיום מבוצע באופן ידני, ועלול להימשך בין ימים לשבועות ועלותו נאמדת במאות דולרים פר עסקה.

״חוסר הוודאות והיעדר השקיפות בעולם הנדל״ן האמריקאי מהווים סיכון מתמשך לסקטור הפיננסי מאז שהוא נוצר״, אומר תלי גרוס, מנכ״ל ומייסד-שותף בדונו. ״חוסר העקביות והאחידות במערכת רישום הנדל״ן בארה״ב חושפת את הציבור האמריקאי לסיכון בשווי מצרפי של 70 מיליארד דולר בשנה. על ידי שימוש יעיל במודלי שפה וכלים נוספים, דונו לא רק מאפשרת עסקאות נדל״ן מדויקות, יעילות ומהירות יותר, אלא גם מורידה את עלויות העסקה לכל הצדדים המעורבים״. 

מאיה שוטן אזואלי, שותפה בקרן הון סיכון lool ventures: ״דונו פותרת את אחת הבעיות הגדולות של שוק הנדל״ן האמריקאי, והיא שאלת בירור הבעלות, שאלה שמסכנת נכסים בשווי 72 טריליון דולר. באמצעות מערכת AI מתקדמת, הצוות היוצא דופן בהובלת תלי, אייל ורון בנה מוצר העונה בצורה מדויקת לשאלה הזאת בזמן אמת, ובכך מייעל את כלל התהליכים מסביב לעסקאות נדל״ן. אנחנו נרגשים לעבוד יחד על מימוש החזון לשינוי מהותי בתעשיית הנדל"ן בארה"ב" 

 מאז תחילת השנה, דונו סגרה מספר עסקאות משמעותיות, בין השאר עם חברת ביטוח טייטל גדולה, בתי השקעות, חברות שירותים בענף הטייטל ועוד. המוצר של החברה מקצר את שלב החיפוש בטייטל מימים לדקות ספורות, עם ממוצע זמן חיפוש הנמוך משעה. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בינה מלאכותיתסטארט אפדונו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...