בפעם השנייה: עו"ד דוד עציוני נבחר ליו"ר איגוד ערים חיפה לביוב

מועצת איגוד ערים חיפה לביוב בחרה בעו"ד דוד עציוני, חבר מועצת העיר חיפה ומי שהתמודד על ראשות העיר, שכיהן בתפקיד למעלה משנתיים. האיגוד אחראי על איסוף וטיפול בשפכים של העיר חיפה רבתי ושל ערים וישובים הסמוכים לה כמו הקריות, נשר וטירת כרמל

שיתוף הכתבה
דוד עציוני (מיכה בריקמן, שאטרסטוק)דוד עציוני (מיכה בריקמן, שאטרסטוק)

בישיבת מועצת איגוד ערים חיפה לביוב, שהתקיימה השבוע (א'), נבחר חבר מועצת העיר חיפה עו"ד דוד עציוני ליו"ר האיגוד. זו תהיה הקדנציה השנייה בתפקיד של עו"ד דוד עציוני, שכיהן בתפקיד במשך למעלה משנתיים במחצית הראשונה של הקדנציה הקודמת. עציוני גם התמודד בבחירות האחרונות לראשות עירית חיפה.  

איגוד ערים חיפה לביוב אחראי על איסוף וטיפול בשפכים של העיר חיפה רבתי ושל ערים וישובים הסמוכים לה. הרשויות החברות באיגוד ערים חיפה - ביוב הן: חיפה, קרית אתא, קרית ביאליק, קרית מוצקין, קרית ים, שפרעם, נשר וטירת כרמל. בנוסף, מטפל מכון הטיהור בחיפה גם בשפכים המגיעים מרשויות נוספות, שלא חברות באיגוד, כגון: המועצה המקומית רכסים, המועצה המקומית אעבלין, המועצה האזורית זבולון ועוד.

עציוני הודה לחברי מועצת האיגוד על בחירתם בו: "בכוונתי לפעול להמשך תנופת הפיתוח במכון הטיהור תוך שיתוף פעולה פורה בין נציגי הרשויות המקומיות החברות באיגוד ערים חיפה לביוב".

מאיגוד ערים חיפה לביוב נמסר: "אנחנו מברכים על בחירתו של עו"ד דוד עציוני לתפקיד יו"ר האיגוד. עציוני הוביל את האיגוד בקדנציה הקודמת בעת כהונתו במשך כשנתיים כיו"ר, להישגים ולשדרוג המסתכם בלמעלה מ-700 מיליון שקל. מטרתו של האיגוד היא בראש ובראשונה פיתוח התשתיות בחיפה והרשויות באזור למען רווחתם של התושבים ללא שיקולים פוליטיים כאלה ואחרים. אנחנו משוכנעים ביכולתו להמשיך ולהוביל את תנופת הפיתוח של האיגוד על מנת לאפשר את הטיפוח האורבני והתשתיות באזור. מבלי לשדרג את המט"ש (מתקני טיהור שפכים) לא ניתן יהיה להמשיך את הפיתוח של חיפה והרשויות מסביב".  

 

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן !

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חיפהמינוייםדוד עציוני
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...