לאחר שנה בלבד: מהנדס העיר אילת מסיים את תפקידו

בשבוע הבא תסתיים תקופת הגשת המועמדויות במכרזים לתפקידי מהנדסי העיר אילת וחיפה. בעוד שהאדריכל היוצא אריאל וטרמן שימש 19 שנה בתפקיד, המהנדס באילת ד"ר איאד בלעום מונה רק במאי אשתקד

שיתוף הכתבה
אלי לנקרי, ראש עיריית אילת (רוני בלחסן, שאטרסטוק)אלי לנקרי, ראש עיריית אילת (רוני בלחסן, שאטרסטוק)

בשבוע הבא (21.7) יסתיים מועד הגשת המועמדויות עבור שני תפקידי מהנדס עיר. האחד מהם עבור העיר השלישית בגודלה בישראל – חיפה, והשני לתפקיד מהנדס העיר אילת.

מהנדס העיר היוצא של אילת הוא ד"ר  איאד בלעום, שנבחר לתפקיד רק במאי השנה, וצפוי לסיים את תפקידו לאחר קצת יותר משנה. בלעום הוא בעל תואר שלישי בארכיטקטורה ותכנון ערים, שימש בתפקידו הקודם כסגן מנהל אגף התכנון ומנהל המחלקה לתכנון אדריכלי בעיריית ראשון לציון, שם עבד במשך 14 שנים. לפני כן שימש משך שנתיים כמהנדס העיר ומהנדס הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית טירה, שם התחיל כמנהל מחלקת רישוי ופיקוח על הבניה.

בעיריית אילת סירבו לספק פרטים על נסיבות העזיבה.

בחיפה מהנדס העיר היוצא הוא אדר' אריאל וטרמן, שכיהן בתפקיד 19 שנה ובאפריל האחרון, עם כניסתו של יונה יהב, לתפקיד ראש העיר, הוחלט שלא ימשיך בתפקידו. וטרמן בעל תואר ראשון ושני מהטכניון ועמית הוראה בפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים במוסד.

תיאור התפקיד למהנדס העיר אילת כולל בין היתר "הגדרת מטרות, תכנון ארגון וביצוע של המדיניות ההנדסית של עיריית אילת, אחריות לתכנון העירוני ובכלל זה מדיניות תכנונית, תכניות אסטרטגיות, פרוגרמות, תוכניות אב ותוכניות בניין עיר מפורטות בתחומים שונים". תנאי הסף לתפקיד הם מהנדס רישוי או אדריכל רישוי לפי חוק המהנדסים. בעל ניסיון של חמש שנים בתכנון עיר, היעדר עבר פלילי, מגורים באילת, רישיון נהיגה בתוקף ועוד.

הגדרות התפקיד למהנדס העיר חיפה כוללות בין השאר את "הסמכות הסטטוטורית בתחום ההנדסה והתשתית התכנונית ברשות וייצוג הרשות מול משרדי הממשלה ומוסדותיה, רשויות התכנון, מוסדות ויחידים, אחריות לגיבוש המדיניות ההנדסית של הרשות, גיבוש תכניות עבודה להשגת שיפור איכות החיים של תושבי העיר ושל השוהים בתחומה". גם כאן הדרישות הן אדריכל או מהנדס רישוי, 5 שנות ניסיון בתכנון עיר בנוסף ל-5 שנות ניסיון ניהולי, היעדר עבר פלילי, מגורים בחיפה ועוד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מהנדס העיר אילתאילתעיריית אילתאריאל וטרמןחיפה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...