יתכלל את כל אישורי הבנייה ביו"ש: מהנדס מועצת שומרון מונה ליו"ר מועצת התכנון העליונה

יהודה אלקלעי מונה למנהל לשכת התכנון ויו"ר מועצת התכנון העליונה במנהל האזרחי. הוא צפוי להיכנס לתפקידו בעוד מספר חודשים ויחליף את נטליה אברבוך. השר סמוטריץ': "הוא מגיע עם ניסיון רב בתחום התכנון. לשכת התכנון - מחולל הצמיחה הגדול ביותר ביו"ש"

שיתוף הכתבה
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' (לשכת סמוטריץ')שר האוצר בצלאל סמוטריץ' (לשכת סמוטריץ')

יהודה אלקלעי, מהנדס מועצת שומרון, מונה היום (ב') למנהל לשכת התכנון ויו"ר מועצת התכנון העליונה במנהל האזרחי. אלקלעי יהיה אחראי על כינוסה של מועצת התכנון העליונה ותכלול של כל אישורי הבנייה בכל יהודה ושומרון, גם לפלסטינים וגם ליהודים. ‏יש לציין כי סמכותו של אלקלעי מוגבלת והיא כפופה להחלטות הדרג המדיני והחלטות הקבינט.

מינויו של אלקלעי הוא מינוי אזרחי שעבר דרך מכרז של נציבות שירות המדינה ואשר נוהל על ידי סגנית נציבת שירות המדינה. אלקאלעי צפוי להיכנס לתפקידו בעוד מספר חודשים והוא יחליף בתפקידו את נטליה אברבוך.

מטעם שר האוצר והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ נמסר: "אני רוצה לברך ולאחל הצלחה רבה ליהודה אלקלעי על כניסתו לתפקיד החשוב והמשמעותי הזה. יהודה מגיע עם ניסיון רב בתחום התכנון בהיותו מהנדס המועצה האזורית שומרון ומניסיון מקצועי נוסף רב שנים. לשכת התכנון הינה מחולל הצמיחה הגדול ביותר ביהודה ושומרון. אני מודה ליוני שרון, מ"מ מנהל הלשכה שהוביל בתקופה האחרונה את תהליכי האישור של הבניה ביהודה ושומרון. נמשיך בע"ה לפעול ולחזק את ההתיישבות ביו״ש כדי להעמיק את אחיזתנו בכל רחבי ארץ ישראל ולמנוע הקמת מדינת טרור שתאיים על מדינת ישראל כולה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בצלאל סמוטריץ'יהודה ושומרוןהמנהל האזרחימועצת התכנון העליונה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...