שני פנטהאוזים בת"א נמכרו בסכום כולל של 37 מיליון שקל: "שוק היוקרה בעיר מתעורר"

קבוצת MyTown מכרה לאחרונה שני פנטהאוזים ברובע 4 בת"א. באזור כיכר המדינה נמכרה לתושב חוץ ב-20 מלש"ח דירת 222 מ"ר, כולל גג של 88 מ"ר עם בריכה. בשלומציון המלכה נמכר ב-17.5 מלש"ח פנטהאוז בגודל 224 מ"ר כולל שתי מרפסות. מנכ"ל החברה: "חווים התעוררות משמעותית מאוד בשוק הדירות בתל אביב"

שיתוף הכתבה
הדמיית גג הפנטהאוז בבילטמור 12 (evolve)הדמיית גג הפנטהאוז בבילטמור 12 (evolve)

קבוצת MyTown העוסקת במיזמי התחדשות עירונית מכרה בשבועיים האחרונים שני פנטהאוזים בשני פרויקטים שונים ברובע 4 בתל אביב, בסכום כולל של 37.25 מיליון שקל. יוסי חסון מנכ"ל קבוצת MyTown מציין כי בחודשיים האחרונים ישנה התעוררות משמעותית מאוד בשוק הדירות בתל אביב, בעיקר מצד תושבי חוץ ומשפרי דיור. 

במסגרת אחת העסקאות נמכר פנטהאוז בפרויקט בילטמור 12 באזור כיכר המדינה, בסכום של 20 מיליון שקל. הפנטהאוז חולש על קומה שביעית שלמה בשטח של 222 מ"ר, בתוספת מרפסת בגודל של 21 מ"ר וגג של 88 מ"ר עם בריכה. הרוכש הינו תושב חוץ. עורכי הדין שליוו את העסקה הם משרד הורוביץ, אבן, אוזן ושות' ועו"ד אחיסף פוזס.

פרויקט בילטמור 12 הוא פרויקט תמ"א 38 הריסה ובניה, שבמסגרתו נהרס בניין בן 3 קומות עם 11 דירות ובמקומו נבנה בניין חדש, 7 קומות מעל הקרקע, עם 21 דירות בתכנון האדריכלי של גידי בר אוריין.

הדמיה של הפנטהאוז ברחוב שלומציון המלכה (3dblender)הדמיה של הפנטהאוז ברחוב שלומציון המלכה (3dblender)

הפנטהאוז השני נמכר בפרויקט שלומציון המלכה 3 עם נוף ישיר לפארק הירקון, בקרבה לרחוב אבן גבירול ולכיכר מילאנו, בסכום של 17.25 מיליון שקל. מדובר בפנטהאוז שממוקם על קומה שלמה, החמישית, בגודל 224 מ"ר בתוספת שתי מרפסות של 35 מ"ר ו-27 מ"ר. המחיר הממוצע למ"ר עומד על כ-70 אלף שקל.

פרויקט שלומציון המלכה 3 הינו פרויקט התחדשות עירונית , במסגרתו החברה ביצעה הליך של עיבוי וחיזוק הבניין הקיים עם שדרוג חדר המדרגות לצד הגדלת הדירות הקיימות ותוספת של שתי קומות, כך שהבניין יהיה בגובה 5 קומות מעל הקרקע, ויכלול 20 דירות לאחר תוספת של 4 דירות.

יוסי חסון מנכ"ל קבוצת MyTown מציין כי בחודשיים האחרונים ישנה התעוררות משמעותית מאוד בשוק הדירות בתל אביב. "מרבית הפניות מגיעות מתושבי חוץ ומשפרי דיור. יש שני סגמנטים עיקריים אליהם מכוונים הרוכשים. מצד אחד יש ביקוש אדיר לדירות היוקרה כדוגמת הפנטהאוזים והדירות המיוחדות, ומאידך יש התעניינות שהולכת וגוברת לדירות הקטנות של ה-2-2.5 חדרים.

"הפרמטרים העיקרים בקידום עסקאות היוקרה הם מיקום הפרויקט והתכנון. לקוחות המעוניינים בדירות יוקרה שמים דגש מיוחד על הפרטים הקטנים, כדוגמת הגמישות התכנונית, המפרט וכו'. זה הופך מוצר יוקרתי טוב למצוין ומוביל לעסקה. אני צופה כי שוק היוקרה בתל אביב בפרט ובאזור המרכז בכלל, ימשיך את מגמת ההתחזקות בעיקר בזכות תושבי החוץ".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:MYTOWNתל אביבפנטהאוז
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...