הבית החדש של משרד המשפטים: שוכר 3,000 מ"ר בבניין אוסטרליה-ישראל בי-ם תמורת 63 מלש"ח

אגף האכיפה והגבייה של משרד המשפטים עובר למשכן חדש ב-2 קומות בבניין אוסטרליה-ישראל בהר חוצבים, לאחר חתימת הסכם שכירות ל-15 שנה. המבנה, בשטח כולל של למעלה מ-10,000 מ"ר, עבר שיפוץ משמעותי לפני כשנתיים ושוויו מוערך בכ-70 מלש"ח

שיתוף הכתבה
בניין אוסטרליה-ישראל בהר החוצבים בירושלים (באדיבות אוסטרליה-ישראל) בניין אוסטרליה-ישראל בהר החוצבים בירושלים (באדיבות אוסטרליה-ישראל)

אגף של משרד המשפטים עובר למשכן חדש בהר החוצבים, תמורת דמי שכירות של 63 מיליון שקל ל-15 שנה. השבוע נחנכו המשרדים החדשים בבניין אוסטרליה-ישראל, אשר ממוקם בקריה לתעשיות עתירות מדע בהר חוצבים בירושלים.

מדובר באגף האכיפה והגבייה במשרד המשפטים, שיעבור לשתי קומות לתקופה כאמור של 15 שנה, בשטח כולל של כ-3,000 מ"ר וכ-90 מקומות חנייה. למרכז הנדל"ן נודע כי דמי השכירות לכל התקופה יסתכמו בכ-63 מיליון שקל לפי ההסכם שנחתם בתחילת השנה. הנכס כולו מתפרס על פני למעלה מ-10,000 מ"ר של שטחי משרדים ב-4 קומות, וכן 3 קומות חניה. המבנה שופץ שיפוץ משמעותי לפני כשנתיים ושוויו מוערך בכ-70 מיליון שקל. 

לחברת אוסטרליה ישראל נדל"ן בשווי של כ-400 מיליון שקל, בהם בניין משרדים באזור הבורסה ברמת גן, קניון "M הדרך", וכן המלונית ומתחם הספא הסמוכים לנכס בבית חרות ועוד. בימים אלה אוסטרליה ישראל מאכלסת גם מתחם מסחרי בעפולה, הממוקם בסמוך לבית חולים העמק, בשטח כולל של כ-17 אלף מ"ר, הכולל גם 8 אולמות בתי קולנוע.

כזכור, אוסטרליה ישראל, שבבעלות שלומי עקריש וצ'ארלס אבן ניומן, רכשה השנה את השליטה בפועל בחברת אספן גרופ מידי רוני צארום, ובכך נכנסו לפעילות נדל"ן משמעותית בהולנד, הרחיבו את פעילות הנכסים המניבים של החברה  בישראל, וכן נכנסו לתחום המלונאות, שבו פועלת אספן באמצעות חברת פאי סיאם, הבוחנת הנפקה. לאחר כניסת אוסטרליה ישראל לאספן, נכנסה זו גם לתחום ההתחדשות העירונית כשרכשה 50% בחברת רייק נדל"ן

שלומי עקריש, מבעלי אוסטרליה ישראל, מסר: "הסכם זה הינו תחילתה של שותפות ארוכת טווח עם משרד המשפטים ואנו מברכים עליה. בניין אוסטרליה ישראל בהר חוצבים עבר בשנים האחרונות שידרוג משמעותי וכעת מדובר בנכס בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הפרויקט ממוקם בלב פארק התעשייה, אזור אטרקטיבי עם נגישות תחבורתית נוחה וסביבת עבודה מגוונת. אנו ממשיכים לפעול להשבחת נכסי החברה, ולאיתור הזדמנויות עסקיות הנוצרות גם בתקופה הנוכחית".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אוסטרליה-ישראלמשרד המשפטיםירושלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...