144 דירות במגדלים: היתר בניה לפינוי-בינוי של אזורים בשכונת ארנונה בי-ם

במסגרת הפרויקט ייהרסו 48 יח"ד ישנות וייבנו שני מגדלים בני 22 קומות, ו-1,000 מ"ר למסחר. הרווח הגולמי הצפוי לאזורים מפרויקט הפינוי-בינוי הראשון של החברה בי-ם שיוצא לדרך - צפוי להסתכם בכ-66 מיליון שקלים

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בשלום יהודה, ירושלים (3Division)הדמיה של הפרויקט בשלום יהודה, ירושלים (3Division)

הוועדה המקומית לתכנון ובניה בירושלים אישרה בשבוע שעבר בקשה להיתר בנייה לפרויקט ההתחדשות העירונית של אזורים, 'ארנונה רזידנס', הממוקם ברחוב שלום יהודה, בשכונת ארנונה בירושלים, כך על פי הודעת החברה אתמול (א') לבורסה.

במסגרת הפרויקט ייהרסו 4 מבני שיכון קיימים שנבנו בשנות ה-50 של המאה הקודמת וכוללים 48 יחידות דיור ישנות ובמקומם יוקמו 2 מגדלים, בני 22 קומות, הכוללים 144 יחידות דיור. בנוסף לכך הפרויקט יכלול כ-1,000 מ"ר שטחי מסחר, שטחי ציבור (בית כנסת וגני ציבור) מעל קומת הקרקע, ו-4 קומות מרתפי חניה משותפים. בפרויקט תמהיל דירות מגוון הכולל דירות 3 עד 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

להערכת החברה, ההכנסות מהפרויקט צפויות להסתכם בסך של כ-409 מיליון שקלים והרווח הגולמי צפוי להסתכם בסך של כ-66  מיליון שקלים. פינוי יחידות הדיור הישנות יושלם במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2024. עם השלמת פינוי הדיירים הוותיקים, תחל החברה בעבודות ההקמה של הפרויקט שצפויות להסתיים עד שנת 2029. 

המתחם נמצא בין דרך חברון, רחוב אברהם שלום יהודה ורחוב דוסטרובסקי. כחלק מהבינוי החדש ייסלל גם מעבר רגלי ציבורי, למען יצירת חיבור נוסף בין דרך חברון לבין השכונה עצמה והנגשתה לתחנת הרכבת הקלה ברחוב דרך חברון ובה צפויים לפעול 3 קווים חדשים. 

מדובר בפרויקט פינוי-בינוי הראשון של חברת אזורים בירושלים שיוצא לדרך וזאת מתוך כ-20 פרויקטים שהחברה מקדמת בעיר, בין השאר, בשכונות כמו קטמונים, קריית יובל, ארמון הנציב, תלפיות, מקור חיים ועוד – חלקם כבר בהליכי אישור תב"ע מתקדמים. כמו כן, החברה ביצעה רכישות אסטרטגיות של קרקעות ומקדמת פרויקטים משמעותיים בשכונות שונות ומגוונות ברחבי העיר לרבות במתחם אמת המים, בבית הכרם, הר נוף, רוממה ועוד.

רון אבידן, מנכ"ל אזורים: "אנו מברכים על החלטת הוועדה ומתרגשים לקראת יציאתו לדרך של פרויקט הפינוי בינוי הראשון של החברה בירושלים. רק בשבוע שעבר קיבלנו החלטה ועדה לאשר היתר גם למתחם אמת המים בדרך חברון ואנחנו שמחים להיות חלק משמעותי בהתחדשות ובפיתוח של אחד הצירים המרכזיים והמובילים בירושלים.

"פרויקט זה מתווסף לפעילות הענפה של החברה בירושלים לאורך השנים בשכונות כמו ארנונה, רמת שרת, מרכז העיר ורחוב הנביאים והינו חלק מהתכנית האסטרטגית אותה גיבשנו כאשר ירושלים במרכזה. פרויקטים אלה מעידים על כך שאזורים סימנה את העיר כיעד מרכזי להשקעה ופיתוח וכך אנו ממשיכים לפעול". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםהוועדה המקומית ירושליםארנונה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...