אלי אביסרור: "רק ממשלה שתעבוד לצד הקבלנים תמצא פתרון למשבר"

יו"ר ארגון הקבלנים והבונים בב"ש אמר את הדברים בכנס של ארגון קבלני הנגב • ראול סרוגו: "הפתרון למשבר הדיור נמצא במענקי מקום ובבנייה מאסיבית בנגב ובגליל"

שיתוף הכתבה
(קרדיט Depositphotos)(קרדיט Depositphotos)

"כאשר הממשלה תשכיל להבין כי הקבלנים הם חלק מהמשחק ושעליה לדאוג גם לתעשיית הבנייה - רק אז נוכל למצוא פתרון למשבר הדיור", אמר יו"ר ארגון הקבלנים והבונים בבאר שבע, אלי אביסרור, בכנס המקצועי השנתי של ארגון קבלני הנגב שהתקיים בבאר שבע בתחילת השבוע. "ארגון הקבלנים, לצד התאחדות בוני הארץ , קוראים לממשלה הנבחרת לשבת איתנו. יחד נמצא את הנוסחה המשותפת לפתרון המשבר", הוסיף.

"לצערנו, תוכנית ' מחיר למשתכן ' הוכחה כלא יעילה, הן לזכאים והן לקבלנים. מדובר בתוכנית לא חברתית שבאה בניגוד לחזון בן גוריון - ליישב את הנגב. כדי לתקן את העיוותים בשיטה הנוכחית המדינה צריכה להעניק ליזמים הבטחת רכישה של אותן דירות שלא יימכרו, וכן להעניק לזכאים מענקי מקום וסיוע ישיר. לא ייתכן מצב שבו הממשלה תַפנה אלינו, אנשי הבנייה השותפים לפיתוח ובניית הארץ, אצבע מאשימה".

ראול סרוגו, נשיא התאחדות בוני הארץ , נאם אף הוא בכנס והתייחס גם כן למשבר הדיור בישראל: "גם משה כחלון כבר מבין שתוכנית מחיר למשתכן לא תפתור את משבר הדיור בישראל. מדובר בתוכנית שאינה שוויונית ושלא עונה על הציפיות. הפתרון למשבר הדיור נמצא במענקי מקום ובבנייה מאסיבית בנגב ובגליל, ונדרשת כאן תוכנית רחבת היקף. אני בטוח שנצליח לשכנע את ממשלת ישראל לעשות את הדברים הנכונים כדי להביא לצמיחה בענף".

ורד צרפתי, סגנית נשיא התאחדות בוני הארץ , התייחסה לתוצאות הבחירות ואמרה: "עם ישראל בחר ממשלה חדשה, אשר תהיה כנראה דומה במהותה לממשלה הקודמת, אך בכל זאת מביאה איתה הזדמנות לבחון את הדברים מחדש. אני מאחלת שימונה שר אוצר אשר המדיניות שלו תהיה שיתוף פעולה עם הקבלנים והיזמים, כי אנחנו אלה אשר בונים את הארץ ומבינים מה צריך כדי להוביל את שוק הדיור בבטחה, במטרה לשמור על יציבות במחירי הדיור - לטובת הרוכשים, לטובת הענף ולטובת כלכלת מדינת ישראל".

כנס ארגון קבלני הנגב נערך באולמי נרניה בבאר שבע, במעמד ראשי רשויות בנגב, כדוגמת פיני בדש, ראש המועצה המקומית עומר, נציגי מוסדות אקדמיה ורפואה – כולל ד"ר שלומי קודיש, מנכ"ל בית החולים סורוקה, נציגי התאחדות בוני הארץ , קבלנים מהנגב ומכובדים נוספים. את הכנס הנחה מנכ"ל ארגון קבלני הנגב, צביקה ליבנה, והוא כלל תערוכת בנייה גדולה שבה הציגו חברות בנייה שונות את החידושים בענף, וכן טקס הרמת כוסית לפסח. בסיום הכנס המקצועי התקיימה הרצאה של העיתונאי החוקר עמרי אסנהיים, זוכה פרס סוקולוב לעיתונות וחבר מערכת התוכנית "עובדה".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ראול סרוגואלי אביסרורורד צרפתי זבולוןארגון הקבלנים והבונים באר שבע
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...