46 קומות מגורים ליד פארק הירקון: עיריית ר"ג ממליצה לקדם את תוכנית המגדלים של מצלאוי

הוועדה המקומית המליצה על הפקדת תוכנית הפינוי-בינוי הכוללת כ-200 יח"ד ו-20 אלף מ"ר תעסוקה במתחם שבין הרחובות הצלע והעמל בשכונת נחלת גנים, ואף תצטרף אליה כמגישת התוכנית. בשטח 48 יח"ד קיימות לצד 4 מגרשים פרטיים שצורפו לדרישת העירייה

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט הצלע-עמל ברמת גן (משרד רוזנפלד–הרנס אדריכלים)הדמיה של פרויקט הצלע-עמל ברמת גן (משרד רוזנפלד–הרנס אדריכלים)

הוועדה המקומית רמת גן המליצה בשבוע שעבר לוועדה המחוזית להפקיד את תוכנית הצלע-העמל של חברת מצלאוי , ואף צפויה להצטרף לחברה כמגישת התוכנית. כך מדווחת החברה היום (ג') לבורסה. המדובר בתוכנית לבניית פרויקט בעירוב שימושים המשלב מגורים, משרדים, מבני ציבור ושטחים ציבוריים פתוחים. המקודם בשכונת תל גנים, בסמיכות לפארק הירקון מצפון ולמתחם התעסוקה של בני ברק - BBC, ממזרח. 

התוכנית המקודמת על שטח של כ-5.5 דונם כוללת מגדל מגורים בן 46 קומות ומגדל משרדים בן 28 קומות בין הרחובות הצלע והעמל בשכונת נחלת גנים. הפרויקט משלב פינוי-בינוי של כ-48 יח"ד קיימות ב-7 מבנים ישנים, ועסקת קומבינציה לצירוף 4 מגרשים פרטיים בשטח של כ-3 דונם שצורפו לתוכנית על פי דרישת העירייה. על אחד מהמגרשים ישב בשנות ה-60 של המאה הקודמת המפעל הראשון בארץ ליצור תבלינים של משפחת מרקוביץ', שנסגר ב-1998 ונותר נטוש עד היום. 

מצלאוי תבנה כאמור במקום מגדל מגורים בן כ-46 קומות, ובו 174-210 יח״ד, כ-20% מהן דירות קטנות עד 70 מ"ר (המספר הסופי ייקבע על ידי הוועדה המחוזית), וכן מגדל משרדים בגובה 28 קומות שיכלול כ-20,000 מ"ר של שטחי תעסוקה. התוכנית כוללת גם  מגרש למבני ציבור בשטח כ-465 מ"ר ושטח ציבורי פתוח בהיקף 800 מ"ר. על התכנון אחראי משרד רוזנפלד–הרנס אדריכלים, שהיה זה שהפקיד גם את תוכנית המתאר ברמת גן שעל בסיסה תוכנן הפרויקט.

הדמיה של פרויקט הצלע-עמל ברמת גן (משרד רוזנפלד–הרנס אדריכלים)הדמיה של פרויקט הצלע-עמל ברמת גן (משרד רוזנפלד–הרנס אדריכלים)

הפרויקט ממוקם בסמוך לצירים הראשיים בן גוריון, ז'בוטינסקי ואבא הלל ברמת גן, שבהם אזורי תעסוקה ומסחר, קניון איילון במרחק כמה דקות נסיעה, וכן מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. לאזור נגישות תחבורתית גבוהה – תחנת הרכבת הקלה ותחנת רכבת ישראל נמצאות במרחק נסיעה קצר, לצד קרבה ליציאה מהעיר לנתיבי איילון. 

לדברי סמי מצלאוי , יו"ר ובעלים חברת מצלאוי, "אנו שמחים על קבלת אישור הוועדה המקומית לפרויקט, ועל הצטרפותה כמגישת התוכנית לוועדה המחוזית. אנו רואים בכך הבעת אמון של עיריית רמת גן במתחם שתוכנן וביכולות החברה לבצע פרויקט התחדשות עירונית רחב היקף ואיכותי. המתחם כולל עירוב שימושים קלאסי של מגורים ותעסוקה ושטחים לרווחת הציבור, ואנו בטוחים כי הוא ישפר את הנראות של האזור כולו לטובת בעלי הדירות והעיר רמת גן. אני מעריך שהתכנית תופקד בוועדה המחוזית בתוך שלושה חודשים, ומייד לאחר קבלת אישור הוועדה נפעל להוצאת היתר הבניה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מצלאויעיריית רמת גןהתחדשות עירוניתהוועדה המקומית רמת גן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...