אחרי 4 שנים בריאליטי - אבישי קימלדורף חוזר לשיכון ובינוי כמשנה למנכ"ל

כחודש וחצי לאחר התפטרות המנכ"ל תמיר כהן, שיכון ובינוי מעבה את הצמרת הניהולית. בעבר שימש קימלדורף בתפקיד האדריכל הראשי של החברה, ובארבע השנים האחרונות היה שותף ומנהל פרויקטים ראשי בקרן ריאליטי. מ"מ המנכ"ל עמית בירמן: "חזרת קימלדורף היא חלק מתהליך חיזוק השדרה הניהולית בקבוצה"

שיתוף הכתבה
אבישי קימלדורף (רז רוגובסקי)אבישי קימלדורף (רז רוגובסקי)

האדריכל אבישי קימלדורף (50) מונה למשנה למנכ"ל חברת שיכון בינוי, כך הודיעה הבוקר (ה') החברה. זאת לאחר ארבע שנים בהן שימש כשותף וכמנהל פרויקטים ראשי בקרן ריאליטי. בכך, חוזר קימלדורף לשיכון ובינוי, לאחר שבשנים 2014 עד 2020 שימש כסמנכ"ל התכנון והאדריכל הראשי של החברה.

בנוסף לתפקידים אלה, שימש קימלדורף בעבר כמהנדס העיר וכממלא מקום מנכ"ל החברה הכלכלית של העיר חדרה, וכן שימש כאדריכל בכיר במשרד האדריכלים המשותף שניהלו בעבר שמאי אסיף נעמה מליס. קימלדורף הוא בוגר הפקולטה לארכיטקטורה בטכניון בהצטיינות ובעל תואר שני במנהל עסקים (EMBA) מאוניברסיטת תל אביב.

זהו המינוי הבכיר השני שנערך בחברה מאז התפטרותו המתוקשרת של מנכ"ל החברה תמיר כהן לפני כחודש וחצי, על רקע חילוקי הדעות עם בעל השליטה בחברה, נתי סיידוף. זאת לאחר שבתחילת חודש יולי  מונה עמית בירמן, ששימש כסמנכ"ל הכספים והמשנה למנכ"ל החברה, לממלא מקום מנכ"ל.

מ"מ מנכ"ל שיכון ובינוי עמית בירמן מסר: "אנו שמחים על חזרתו של אבישי קימלדורף לשיכון ובינוי נדל״ן. אבישי הוא אחד מאנשי המקצוע המנוסים בארץ בענף הנדל"ן וחזרתו היא חלק מתהליך חיזוק השדרה הניהולית של קבוצת שיכון ובינוי".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אבישי קימלדורףשיכון ובינוי נדל"ןעמית בירמןנתי סיידוףקרן ריאליטי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...