מינוי חדש בקבוצת גבאי: עו"ד גיל פכט ישמש כראש חטיבת ההתחדשות העירונית

פכט שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל פיתוח עסקי והתחדשות עירונית בקבוצת נתיב ובעבר כראש המנהלת להתחדשות ברמלה. פכט יחליף את הראל פרץ, שפרש לאחר 9 שנים בקבוצת גבאי

שיתוף הכתבה
גיל פכט (מאיה אייזנברג)גיל פכט (מאיה אייזנברג)

מינוי חדש בקבוצת גבאי: עו"ד גיל פכט (40) מונה לראש חטיבת ההתחדשות עירונית. פכט יחליף את הראל פרץ, שלאחר 9 שנים בקבוצת גבאי, הודיע על פרישתו.

בתפקידו האחרון שימש פכט כסמנכ"ל פיתוח עסקי והתחדשות עירונית בקבוצת נתיב, תפקיד שבו החל בינואר 2023. בעברו שימש גם כראש המנהלת להתחדשות עירונית רמלה. בתפקידיו הקודמים הוא הוביל ויישם אסטרטגיה עבור רשויות מקומיות, יצר שיתופי פעולה בין מגזריים, ניהל הליכים רגולטוריים מורכבים ועוד. פכט התמקצע בשנים האחרונות בתחום ההתחדשות העירונית, והיה אחראי על עשרות אלפי יחידות דיור בשלבים שונים. 

קבוצת גבאי נוסדה על ידי שמשון גבאי בסוף שנות ה-80 של המאה שעברה, והינה מחברות הבנייה הוותיקות בענף הנדל"ן בארץ. כיום לקבוצה יש כ-1,400 יחידות דיור בביצוע ב-14 פרויקטים שונים בכל רחבי הארץ. בנוסף, הקבוצה מחזיקה נכסים מניבים בהיקף של למעלה מ-850 מיליון שקל ועשרות פרויקטים בהיקף של כ-20,000 יחידות דיור, בשלבי תכנון ובנייה מתקדמים בתל אביב, רמת השרון, הוד השרון, מודיעין, נתניה, פתח תקווה, בת ים, רמת גן, אור יהודה, רחובות, אשדוד, אשקלון, שדרות ועוד.

אלי גבאי, בעלי קבוצת גבאי : "אנו שמחים לצרף את פכט לשדרה הניהולית של קבוצת גבאי, ולהוביל את תחום ההתחדשות העירונית בחברה. אנחנו מתכננים להשקיע בשנים הקרובות כ-10 מיליארד שקל בפרויקטים בתחום זה, ולמסור למעלה מ-6,000 יחידות דיור בפרויקטים ברחבי הארץ, וסמוכים שפכט ילווה את לקוחותינו בהצלחה. אנו מודים להראל פרץ, שהצמיח את התחום בחברה, ינחל הצלחה בהמשך דרכו ומודים לו העשייה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גיל פכטגבאי התחדשות עירוניתמינויים בענף הנדל"ןהתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...