עסקת ענק: פתאל תשכור ממבנה 25 אלף מ"ר משרדים בת"א ל-11 שנה תמורת כחצי מיליארד ש"ח

העסקה נחתמה עבור פרויקט עירוב השימושים "הסוללים" שבציר יגאל אלון, שם ישכרו חברת חללי העבודה ROOMS וחברת משרדי ההיי-טק Switchup בניין בן 13 קומות בשלמותו לצד שטחים נוספים במגדל בן 37 קומות. העסקה כוללת אופציות הארכה ל-14 שנים נוספות. המסירה נקבעה לינואר 2026

שיתוף הכתבה
עוזי לוי, מנכ"ל קבוצת מבנה, על רקע הדמיית פרויקט הסוללים בת"א (עופר חן, באדיבות קבוצת מבנה) עוזי לוי, מנכ"ל קבוצת מבנה, על רקע הדמיית פרויקט הסוללים בת"א (עופר חן, באדיבות קבוצת מבנה)

עסקת ענק בשוק המשרדים: חברת מבנה נדלן חתמה ביום ה' על הסכם עם החברות ROOMS, חברה למתחמי עבודה משותפים, ו-Switchup, חברה למשרדים מעוצבים לחברות הייטק, שתיהן מקבוצת פתאל, להשכרת 25 אלף מ"ר בפרויקט "הסוללים" שמקדמת מבנה על ציר יגאל אלון בתל אביב. במסגרת העסקה תשכור פתאל בניין בן 13 קומות בשלמותו, לצד שטחים נוספים במגדל בן 37 הקומות וכן 210 מקומות חניה. כל זאת, לתקופה בת 11 שנים החל ממסירת החזקה במשרדים, במועד שנקבע לינואר 2026. סך התמורה נאמד ב-500 מיליון שקל לכ-11 שנים.

על פי ההסכם, יימסרו המשרדים ברמת מעטפת. עוד כולל ההסכם 3 תקופות אופציה שתסתכמנה יחד בכ-170 חודשים (כ-14 שנים נוספות). בתקופת השכירות הראשונה, התמורה השנתית הממוצעת בגין דמי שכירות וניהול תעמוד על כ-45 מיליון שקל.

פרויקט "מבנה הסוללים" על ציר יגאל אלון בתל אביב הינו פרויקט עירוב שימושים הכולל משרדים, מסחר ומגורים ובו מוקמים שני מגדלי משרדים בני 13 ו-37 קומות בשטח כולל של כ-70 אלף מ"ר. לצד מגדלי המשרדים מקימה מבנה בפרויקט שני מגדלי מגורים בני 33 קומות כל אחד ובהם סך של 360 יחידות דיור, עם כ-3,200 מ"ר של שטחי מסחר.

הדמיית פרויקט הסוללים תל אביב (באדיבות קבוצת מבנה) הדמיית פרויקט הסוללים תל אביב (באדיבות קבוצת מבנה)

בניית בנייני המשרדים בעסקה נמצאת בעיצומה ונכון למועד פרסום דוח זה הושלמו כ-95% מעבודות השלד בהתאם ללוחות הזמנים המתוכננים. צפי החברה להשלמת הבניה וקבלת טופס אכלוס הינו חודש ינואר 2026. את מבנה ייצגו בעסקה המחלקה המשפטית של קבוצת מבנה, ואת החברות מקבוצת פתאל ייצגו בעסקה עו"ד יואב קרמר ממשרד עורכי הדין עבדי, וקנין ושות' ביחד עם עו"ד אלכס לזרוביץ ממשרד גורניצקי GNY.

עוזי לוי, מנכ"ל קבוצת מבנה: "הסכם השכירות עם קבוצת פתאל כשוכר עוגן אסטרטגי בפרויקט הסוללים תומך במיצובו של פרויקט הסוללים כמרכזי ומוביל בתל אביב. אנו גאים בהסכם זה במיוחד על רקע התקופה המאתגרת והמורכבת כיום בישראל. חתימה על הסכם גדול כל כך דווקא בתקופה זו מדגישה את איכותו יוצאת הדופן של הפרויקט ועוצמתה של הקבוצה ויכולתה להוציא לפועל מהלכים עסקיים משמעותיים גם בתקופה מאתגרת. בנייני המשרדים הם בעלי תקן 'LEED פלטינום' ולפיכך הינם בעלי מאפיינים אקולוגיים, מעוצבים ומתוכננים באיכות הגבוהה ביותר כדי להבטיח לשוכרים בו תנאי עבודה אידיאליים".

נדב פתאל, מנכ"ל חברת ROOMS: "מבנה הסוללים הינו פרויקט עסקים מהמובילים שנבנים בתל אביב ואנו גאים על שיתוף הפעולה עם קבוצת מבנה להציע את פתרונות העבודה של החברות ROOMS ו-Switchup בפרויקט זה, וכך לאפשר לחברות סביבת עבודה איכותית בסטנדרטים הגבוהים ביותר לעובדיהן במיקום אטרקטיבי". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מבנהעוזי לויפתאל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...