נדל"ן בקצרה: קרסו הורסת בחולון, החברה להתחדשות וים סוף מסרו בר"ג ונחמיאס משיקה באשקלון

קרסו נדל"ן קיימה אירוע הריסה בפרויקט הפינוי-בינוי שלה במרכז חולון, מיזם פינוי בינוי בר"ג נמסר 8 חודשים לפני הזמן, מינוי חדש בוועדה להתחדשות עירונית של לשכת עוה"ד, וחברת מכלול מימון ערכה כנס בשפיים

שיתוף הכתבה
הריסת הבניין בוויצמן, חולון (נאו מדיה)הריסת הבניין בוויצמן, חולון (נאו מדיה)

אירוע הריסה של קרסו בחולון 

חברת קרסו נדל"ן מקבוצת קרסו קיימה השבוע אירוע הריסה בפרויקט הפינוי-בינוי שהיא מקימה ברחוב ויצמן 55-57 במרכז העיר חולון. באירוע נשאו דברים ראש העיר שי קינן, חמי שאול מנהל חטיבת מגורים בוטיק בקרסו נדל"ן, וכן נציג מבעלי הדירות. במסגרת הפרויקט, החברה תבנה בשכונת קריית עבודה בחולון 2 בניינים בני 9 קומות ו-110 דירות חדשות, במקום שני הבניינים שנהרסו ובהם 24 דירות.

שיווק הפרויקט כבר החל והחברה מכרה עד כה 25 דירות במכירה מוקדמת. הפרויקט שיצא לדרך הוא למעשה המימוש הראשון של תוכנית ח/619 שאישרה עיריית חולון בינואר 2023, המתווה את המדיניות העירונית להתחדשות עירונית בעיר.

הפרויקט ממוקם בשכונת קריית עבודה בחולון, התחומה בין הרחובות סוקולוב, חנקין, ההסתדרות, פיכמן, הופיין ואחד במאי. הוא כולל תמהיל דירות מגוון, מועדון דיירים, חניות ואדריכלות נוף. הפרויקט והשכונה קרובים לצירי תנועה מרכזיים – כביש 4, נתיבי איילון, כביש 44. בעיר ישנה תחנה של רכבת ישראל, ושל הרכבת הקלה. שכונת קריית עבודה הינה שכונה ותיקה בחולון, שעוברת התחדשות משמעותית בשנים האחרונות.

8 חודשים לפני הזמן: הסתיימה בניית פרוייקט פינוי-בינוי בצומת עלית ברמת גן

בנייתו של פרויקט הפינו-בינוי HIGHLINE  הממוקם ברחוב ארלוזורוב פינת רחוב המתמיד במתחם "עלית" ברמת גן, הגיע לסיומה והחל אכלוס הדירות החדשות על ידי בעלי הדירות המקוריים והרוכשים החדשים. הפרויקט, בן 285 הדירות קודם על ידי בעלי הדירות ב"מודל החברתי" של החברה לפיתוח והתחדשות עירונית המבוסס על התאגדות עצמאית של בעלי הדירות, קידום משותף של התכנון מול הרשות המקומית ועריכת מכרז לבחירת יזם על ידי בעלי הדירות רק לאחר אישור התב"ע.

במכרז זכתה עוד בשנת 2010 חברת ים סוף נדל"ן מקבוצת פפושדו והקבלן המבצע מטעמה היה חברת אשטרום . הפרויקט כולל שני שלבים ונבנו בו בנפרד שני מגדלים הכוללים סה"כ 285 יחידות דיור חדשות במקום ארבעה בנייני רכבת בני שלוש קומות וארבע כניסות שכללו 84 יחידות דיור וכמה חנויות. המגדל הראשון של הפרויקט אוכלס לפני כשלוש שנים ועתה הושלמה המלאכה וגם בנייתו של המגדל השני הסתיימה והתקבל טופס אכלוס.

צילום: החברה לפיתוח והתחדשות עירוניתצילום: החברה לפיתוח והתחדשות עירונית

את בעלי הדירות ליוותה בכל התהליך שהחל כבר בשנת 2006, החברה לפיתוח והתחדשות עירונית בבעלותם של אדריכל גיל שנהב ממשרד כנען שנהב אדריכלים , ניר שמול הבעלים של קבוצת שניר לשיווק נדל"ן. הנציגות ההנדסית של בעלי הדירות הייתה חברת אפרתי מדפיס ואת בעלי הדירות ייצג משרדו של עו"ד יריב בר דיין.

משה טפר, מבעלי הדירות במתחם וחבר בנציגות בעלי הדירות: "הגעתי לבניין כילד קטן. בדירה התגוררו ארבעה דורות, הורי ז"ל, אני, ילדי כשהתבגרו, וגם נכדי שנולד בדירה. הדירה הייתה דירת שיכון ישנה במצב רעוע מאד ותשתיות במצב גרוע. הייתה התרגשות גדולה כשהציוד ההנדסי החל להרוס את הבניין, וכעת לאחר שהבנייה הושלמה והדירות נמסרות, ההתרגשות אף גדולה יותר. עבורנו, בעלי הדירות זה חלום שהתגשם אחרי שנים ארוכות של המתנה. התהליך היה לא פשוט ועם הרבה מכשולים בדרך, אבל הייתה נחישות של כל המעורבים. אנו מודים ל'חברה לפיתוח והתחדשות עירונית', לחברה היזמית ' ים סוף נדל"ן' ולחברה המבצעת ' אשטרום '".

נחמיאס משיקה פרויקט בעיר היין באשקלון

קבוצת נחמיאס של היזם קלוד נחמיאס בשיתוף עם קבוצת נדב בלילה, השיקה השבוע באופן רשמי את פרויקט K עיר היין באשקלון. נחמיאס מדווחת כי במסגרת הפרי סייל (מכירה שקטה), כבר נמכרו 35 דירות בתמורה כוללת של 76 מיליון שקל. בין הדירות שנמכרו, דירת פנטהאוז 5 חדרים בשטח של 194 מ"ר עם 144 מ"ר מרפסת הכוללת בריכת אינפיניטי שקועה, ג'קוזי וחדר רחצה חיצוני, נמכרה ב-5.320 מיליון שקל.

 הפנטהאוז בפרויקט בעיר היין באשקלון (קבוצת נחמיאס) הפנטהאוז בפרויקט בעיר היין באשקלון ( קבוצת נחמיאס )

דירות נוספות שנמכרו, בין היתר, דירת 3 חדרים, בשטח של 77 מ"ר+ 9 מ"ר מרפסת וחדר מאסטר הורים נמכרה ב-1.895 מיליון שקל, ודירת 6 חדרים עם יחידת מתבגר וסוויטת הורים בשטח של 132 מ"ר + 14.5 מ"ר מרפסת נמכרה ב- 2.720 מיליון שקל.

פרויקט K  עיר היין כולל 126 דירות ב-2 מגדלי יוקרה בני 17 קומות שיבנו תוך הקפדה על רמת התכנון והגימור. תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות בנות 3-6  חדרים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוז יחיד בכל מגדל, המתפרש על פני קומה שלמה עם בריכת שחיה פרטית. בניית הפרויקט תחל בחודש הקרוב והצפי לאכלוס הוא במחצית השנייה של 2027.

מינוי חדש בוועדה הארצית להתחדשות עירונית של לשכת עוה"ד

עו״ד אריאל גבאי, שותף מייסד במשרד עו״ד לאור גבאי הירושלמי, אשר מתמחה בליווי בעלי דירות במתחמי פינוי בינוי בבירה, מונה לסגן יו״ר הועדה הארצית להתחדשות עירונית של לשכת עורכי הדין. במקביל מכהן עו״ד גבאי גם כחבר בועדת ההתחדשות העירונית במחוז ירושלים של לשכת עו״ד.

עו״ד אריאל גבאי (דור פזואלו)עו״ד אריאל גבאי (דור פזואלו)

עו״ד גבאי: ״מודה ללשכת עו״ד על המינוי, זאת זכות להשפיע בתחום ההתחדשות העירונית ולעבוד יחד עם חברי הועדה הן המקומית והן הארצית בכדי לקדם את צמיחת ההתחדשות העירונית בארצנו באופן הראוי ביותר״.

בכירי עולם הנדל"ן בכנס של מכלול מימון 

חברת מכלול מימון, המלווה מאות פרויקטים של התחדשות עירונית ובנייה לאחר המלחמה, ערכה כנס בשפיים בהשתתפות כ-300 בכירים מעולם הנדל"ן. בין המשתתפים היו ראול סרוגו, יו"ר התאחדות הקבלנים בוני הארץ; רוני בריק, מייסד חברת לי רן ונשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ לשעבר; יהודה רחמים מבכירי חברת ההתחדשות העירונית;

(מימין לשמאל): איילת רוסק מנכ''לית ומייסדת מכלול מימון נדל''ן, העיתונאי עמרי אסנהיים, אורי פז מייסד ומנכ''ל מכלול מימון ומנכ''ל בנק ירושלים לשעבר, ונתי ולדמן סמנכ''לית פיתוח עסקי במכלול מימון (מכלול מימון) (מימין לשמאל): איילת רוסק מנכ''לית ומייסדת מכלול מימון נדל''ן, העיתונאי עמרי אסנהיים, אורי פז מייסד ומנכ''ל מכלול מימון ומנכ''ל בנק ירושלים לשעבר, ונתי ולדמן סמנכ''לית פיתוח עסקי במכלול מימון (מכלול מימון)

בכירי חברת עמרם אברהם ; רפי קטה, בעלי חברת הבנייה קטה יזמות ; אליאב מימון, שותף ומנכ''ל רמות בעיר ; אליאב בן שמעון, משנה למנכ''ל עץ השקד ; בכירים מקבוצת יצחקי; תמיר חפץ, מנכ"ל ההתחדשות העירונית מחברת קן התור ועמיחי יפרח מחברת קן התור.

הכנס התמקד בצמיחה כלכלית בזמן המלחמה ובשיקום הענף והמשק, ונתן דגש מיוחד על הגבורה שהפגינו תושבי ישראל בעקבות אירועי 7 באוקטובר. האירוע נחתם בהרצאתו של העיתונאי עמרי אסנהיים, אשר סיפר על סיפורי הגבורה שחשף בזמן ההתקפה על ישראל, וזאת במטרה להעניק השראה לבניית ושיקום המדינה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חדשות הנדל"ןלשכת עורכי הדיןאריאל גבאימכלולקבוצת נחמיאסקרסו נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...