אלמוגים זכתה במכרז דיירים לבניית 360 דירות בפינוי-בינוי בפרדס חנה

המתחם ברחוב המסילה כולל כיום 78 יח"ד ב-13 מבנים, , ולצד הדיירות צפוי לכלול הפרויקט שטחים ציבוריים וכיכר מסחרית בשטח כולל של כ-15 דונם. להערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-5 שנים

שיתוף הכתבה
נוי דותן, מנכ"לית התחדשות עירונית אלמוגים (לילך רז)נוי דותן, מנכ"לית התחדשות עירונית אלמוגים (לילך רז)

אלמוגים זכתה במכרז דיירים לבניית 360 דירות ברחוב המסילה בפרדס חנה. כך דיווחה ביום חמישי האחרון החברה לבורסה. המתחם כולל כיום 78 יח"ד ב-13 מבנים, ולצד הדיירות צפוי לכלול הפרויקט שטחים ציבוריים וכיכר מסחרית בשטח כולל של כ-15 דונם.

תכנון  המתחם יהיה תוך שימת דגש יתרה על שטחים ירוקים ושמירת מאפייני המקום. כמו כן, אופי הבינוי יאפשר יצירת מרפסות רחבות, ומרווחים ירוקים בין המבנים. להערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-5 שנים. אלמוגים מחזיקה באזור למעלה מ-1,000 יח"ד בשני מתחמים ענקיים באור עקיבא.

במהלך השבוע דיווחה החברה על זכיה במכרז דיירים  נוסף של כ-600 יח"ד במתחם טבנקין, בחיפה, והזכייה הנוכחית מגדילה את צבר יח"ד של החברה בהתחדשות עירונית לכ-6,400 יח"ד. 

נוי דותן, מנכ"לית אלמוגיםהתחדשות עירונית : "מתחם המסילה ממוקם לאורך הרחוב הראשי של פרדס חנה, החוצה אותה מכיוון צפון לדרום. ייחודיותו של המתחם בכך שמחד, הוא מעניק חוויית מגורים בסביבה כפרית קהילתית ומאידך, מיקומו בסמוך לצומת מרכזי של היישוב, הופך אותו לפרויקט אייקוני בשער הכניסה הצפון-מערבית של היישוב, ולנקודת עוגן אסטרטגית ברמה עירונית.

"בשנים האחרונות אנו עדים לביקושים גבוהים באזור השרון, במיוחד בקרב זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים, המחפשות סביבת מגורים המשלבת אופי כפרי ונופים ירוקים לצד חיים אורבניים. פרדס חנה עונה בדיוק על הצרכים הללו ולכן אנו מאמינים בפוטנציאל הרב הגלום בה. בימים אלה, בהם אנו נמצאים במלחמה ממושכת שגרמה להרס רב בחלקים מסוימים של הארץ, בעת הזו אנו מאמינים יותר מתמיד בחשיבות של חידוש ובניית הארץ. אנו רואים בפרדס חנה כאחד מהיישובים שיפרח וישגשג בשנים הבאות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פרדס חנה-כרוראלמוגיםמכרז דיירים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...