פיגומים קרסו באתר בנייה בחולון - פצוע באורח קל-בינוני פונה לבית החולים

אירוע בטיחות חמור שהתרחש היום (א') בחולון הסתיים למרבה המזל עם פצוע אחד במצב קל-בינוני. זאת כאשר פיגומים קרסו בפרויקט תמ"א 38 בשכונת תל גיבורים. המשטרה פתחה בחקירה. צו הפסקת עבודה הוצא לאתר. הקבלן המבצע: "נכנסנו לאתר לפני שבוע. היינו במהלך ניקיון הפיגום"

שיתוף הכתבה
אתר התאונה (דוברות משרד העבודה)אתר התאונה (דוברות משרד העבודה)

פועל נפצע היום (א') בשעות אחר הצהריים באתר בנייה בחולון, בעקבות קריסת פיגומים באתר. התאונה, ברחוב האצל בשכונת תל גיבורים, התרחשה לאחר שמנוף פגע בפיגומים. ממשרד העבודה נמסר כי צו הפסקת עבודה הוצא לאתר.

המדובר בפרוייקט תמ"א 38 במסלול חיזוק ביוזמת קבוצת הדרים . הקבלן המבצע של הפרויקט הוא א. בדלי בניין והשקעות. הפרויקט כולל חיזוק נגד רעידות אדמה, וכן תוספת ממ"דים ומרפסות ל-32 הדירות הקיימות, כאשר לצד זאת כולל הפרויקט תוספת של 23 דירות חדשות.

ממגן דוד אדום נמסר כי בשעה 15:30 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פיגומים שקרסו באתר בנייה ברחוב פנחס ספיר בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח וולפסון פועל בן 24 במצב קל עד בינוני עם חבלה בגב. במקום היה פצוע נוסף שטופל על ידי צוותי מד"א ולא נזקק לפינוי לבית החולים.

דיווח התקבל גם במוקד 102 (כבאות והצלה) של מחוז דן, אודות קריסת פיגומים בבניין בן 4 קומות בהליכי תמ"א. צוותי כיבוי מתחנת חולון תל אביב ורמת גן הוזעקו למקום לסריקה ושלילת הימצאות לכודים במקום. נכון לרגע זה לא דווח על לכודים, הצוותים ממשיכים בפעולות סריקה באתר.

במהלך השנה שעברה התרחשו שני אירועים של קריסת פיגומים, שבכל אחד מהם נהרגו שני עובדים. האחד באשדוד, והשני ברמת גן. לגבי שני הארועים הפרקליטות טרם הגישה כתבי אישום.

אלי בדלי, בעלי א.בדלי, מסר למרכז הנדל"ן: "מדובר באתר שנכנסנו אליו לפני שבוע וחצי. נכנסנו לדייק את האתר. היה קבלן קודם במשך 3 שנים. הפיגומים לא תקניים אך היו תקניים כשהרכיבו אותם. להפוך אותם תקניים זה מיליוני שקלים. מ-1988 אני קבלן וכולם יגידו, הפיגום לא תקני - כי ב-2018 שינו את התקן ולא היה אף פיגום תיקני. ברוב האתרים הפיגומים לא תקניים, זה לא אומר שהם לא טובים. 
חד וחלק, המנוף משך את הפיגום, גם אם הוא תקני וגם אם לא תקני. היינו במהלך של ניקיון של הפיגום שהביא הקבלן הקודם, וברוך השם אף אחד לא נפגע. נוריד את כל הפיגום הזה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תאונת עבודהחולוןקריסת פיגומיםמגן דוד אדום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...