שגיא כהן מונה לסמנכ"ל הכספים של קרן הנדל"ן תימורה

לכהן (42), שיחליף את דניאל רוקח, ניסיון של מעל עשור וחצי בשוק הנדל"ן המניב בישראל ובפולין. הוא שימש בתפקידו הקודם כסמנכ"ל הכספים של חברת "גירון פיתוח ובנייה". במסגרת תפקידו בתימורה יהיה אחראי בין היתר הכנת תחזיות, דוחות ובניית תקציבים

שיתוף הכתבה
שגיא כהן (ישראל הדרי)שגיא כהן (ישראל הדרי)

קרן הנדל"ן "תימורה" מדווחת היום (ב') על מינוי של רו"ח שגיא כהן לסמנכ"ל הכספים החדש של הקרן. המינוי נכנס לתוקף החודש, וכהן יחליף את דניאל רוקח. כהן (42), בעל ניסיון של מעל עשור וחצי בשוק הנדל"ן המניב בישראל ובפולין, שימש בתפקידו הקודם כסמנכ"ל הכספים של חברת "גירון פיתוח ובנייה" שהאג"ח שלה נסחרות בבורסה בת"א. בתפקידו זה שימש במשך 13 שנה בין השנים 2009-2022. במסגרת תפקידו זה היה אמון כהן על ביצוע עסקאות מורכבות של רכישת ומימון נדל"ן בהיקפים גדולים.

במסגרת תפקידו בקרן "תימורה" ינהל שגיא את תחום הכספים, לרבות שותפות באחריות להובלה ולבחינת כדאיות כלכלית עסקית של תהליכי פיתוח עסקי בקרן, כולל הכנת תחזיות, דו"חות ואנליזות, בניית תקציבים ותוכניות עבודה, ניהול מדיניות האשראי של הקרן וניהול הקשר מול המערכת הבנקאית.

כמו כן, התפקיד כולל פיקוח על מחלקת הכספים האחראית על הכנת דוחות כספיים, ניהול, בנייה ובקרת תקציב, ניהול תזרים מזומנים, ניהול כלל ההוצאות בקרן, ניהול מערך התשלומים לספקים וניהול סך פעילות הגבייה מלקוחות ובקרות שוטפות.

קרן תימורה, שהוקמה בתחילת 2022, מתמקדת ברכישה, השבחה וניהול של נכסי תעסוקה, תעשיה ולוגיסטיקה בישראל, והיא בונה תיק נכסים בהיקף של כמיליארד וחצי שקל. תימורה פעילה כיום בערים חיפה, לוד, ראש העין ורעננה, אוחזת בכ-130,000 מ"ר ובכוונתה להרחיב את פעילותה לאזורים נוספים בארץ.

את קרן "תימורה" מובילים כמנכ"לים משותפים המייסדים דודי נג'מי ועו"ד גיא שעיה. כיו"ר הקרן מכהן עודד שמיר אשר שימש בעברו כמנכ"ל מבני תעשייה, כלכלית ירושלים, נכסי אזורים ויו"ר נתיבי ישראל . בראש ועדת ההשקעות של הקרן עומד רועי יקיר אשר שימש בעברו כמנהל ההשקעות הראשי של כלל ביטוח וכמשנה למנכ"ל ומנהל ההשקעות הראשי של הפניקס. בוועדת ההשקעות של הקרן מכהנים, בין היתר, דן דרך, לשעבר מנכ"ל משרד המסחר והתעשיה ודירקטור ב-IBI, ועוה"ד יונתן אלטמן המשמש גם כיו"ר משרד עוה"ד עמית, פולק, מטלון.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרן תימורהשגיא כהןדניאל רוקחמינויים בענף הנדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...