105 אלף מ"ר לתעסוקה ומסחר במקום מאפיית ברמן: עיריית י-ם אישרה תוכנית בגבעת שאול

התוכנית של י. את א. ברמן, באזור התעשייה בגבעת שאול, כוללת הריסת שני מבנים ישנים והקמת שני מגדלי משרדים בני 22 ו-30 קומות, מעל 5 קומות מסד שישמשו למסחר ו-5 קומות של חניון תת-קרקעי

שיתוף הכתבה
הדמיה של התוכנית באזור התעשייה גבעת שאול (יגאל לוי אדריכלים SYL)הדמיה של התוכנית באזור התעשייה גבעת שאול (יגאל לוי אדריכלים SYL)

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בירושלים המליצה בשבועיים האחרונים לוועדה המחוזית, לאשר תוכנית בנייה באזור התעשייה בגבעת שאול בעיר, במסגרתה יפונה המתחם שבו פועלת מאפיית ברמן ובמקומו ייבנו מגדלי תעסוקה ומסחר. המתחם ממוקם בין הרחובות כנפי נשרים, בית הדפוס והאופה. מגישת התוכנית היא חברת י. את א. ברמן ועורך התוכנית הוא אדריכל יגאל לוי.

במסגרת הפרויקט, שישתרע על שטח של כ-11 דונם, צפויים להיהרס שני מבנים ישנים בני 2 ו-4 קומות במתחם מאפיית ברמן, ובמקומם יוקמו שני מגדלי משרדים בני 22 ו-30 קומות, מעל 5 קומות מסד שישמשו למסחר ו-5 קומות של חניון תת-קרקעי. התוכנית כוללת הקמת שטחי תעסוקה בהיקף של כ-81 אלף מ"ר ושטחי מסחר בשטח של כ-24 אלף מ"ר. בנוסף, התוכנית מציעה חיבור באמצעות גשר הולכי רגל בין הפרויקט לבין רחוב כנפי נשרים וקו הרכבת הקלה.

הדמיה של התוכנית באזור התעשייה גבעת שאול (יגאל לוי אדריכלים SYL)הדמיה של התוכנית באזור התעשייה גבעת שאול (יגאל לוי אדריכלים SYL)

על פי הודעת העירייה, "אזור התעשייה בגבעת שאול עובר בשנים האחרונות שינוי משמעותי מאזור ששימש עשרות שנים בית לתעשייה מסורתית, הוא נהפך למרכז חדשנות ותעסוקה. בהתאם לתוכניות שאושרו ולתוכניות שנמצאות בהליכי אישור, בקריית התעסוקה המתחדשת בגבעת שאול צפויים להיבנות בשנים הקרובות כ-30 מגדלים בני 30-18 קומות, אשר ישמשו לטובת תעסוקה, מסחר וצורכי ציבור". 

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון: "גבעת שאול היא מנוע צמיחה משמעותי בעיר. הפיתוח המואץ של האזור ייצור אלפי מקומות עבודה חדשים, ישפר את איכות חיי התושבים ויאיץ את הכלכלה הירושלמית. תוך כמה שנים אזור התעשייה הוותיק בגבעת שאול יהפוך לקריית תעסוקה תוססת המשלבת מקומות עבודה חדשים, חזיתות מסחר איכותיות ותחבורה ציבורית מתקדמת. ירושלים היא הדבר הבא של ישראל". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ירושליםהוועדה המקומית ירושליםגבעת שאולעיריית ירושלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...