תמורת 181 מלש"ח: דמרי מכרה לעודד תורג'מן 8 דונם בחדרה לבניית 318 דירות

החברה בבעלות יגאל דמרי חתמה על הסכם עם עודד תורג'מן, בעלי קניון מול החוף חדרה וחברת אמירי גן, לפיו תמכור לו קרקע בפרויקט שכונת החוף בחדרה. בעקבות העסקה צפויה דמרי לרשום בספרייה רווח הון לפני מס של כ-150 מיליון שקל ברבעון הראשון של 25'

שיתוף הכתבה
יגאל דמרי (רועי טפר, גיורא גור ושות אדריכלים, ערן מבל ארכיטקטורה ובינוי ערים)יגאל דמרי (רועי טפר, גיורא גור ושות אדריכלים, ערן מבל ארכיטקטורה ובינוי ערים)

י.ח דמרי, בבעלות יגאל דמרי, חתמה בשבוע שעבר על הסכם עם עודד תורגמ'ן, בעלי קניון מול החוף חדרה וחברת אמירי גן (אמירי זכרון יעקב), לפיו דמרי תמכור לתורג'מן קרקע בשטח של 8 דונם לבניית 318 דירות בשלב ב' של שכונת הפארק בחדרה, זאת תמורת 181.26 מיליון שקל בתוספת מע"מ, אשר ישולמו בתשלומים. בעקבות העסקה, צפויה דמרי לרשום בספריה רווח הון לפני מס של כ-150 מיליון שקל ברבעון הראשון של שנת 2025.

השלב השני של שכונת הפארק מוקם בימים אלה במזרח העיר חדרה. בסך הכל כולל שלב זה כ-6,000 יחידות דיור בבתים צמודי קרקע ובנייני מגורים בני 3-20 קומות, זאת לאחר שלאחרונה אישרה עיריית חדרה את הסכמי הפיתוח להרחבת שכונת הפארק בכ-4,500 יחידות דיור נוספות, בנוסף לכ-2,000 יח"ד הנבנות בימים אלו. במרכז השכונה פארק רחב ידיים בן כ-90 דונם, הכולל אגם מלאכותי, אמפיתיאטרון, שבילי הליכה ואופניים, ועוד.

אמירי גן (זכרון יעקב) הוקמה ב-2004 ועוסקת בבנייה רוויה ומרכזים מסחריים. בין היתר חתמה ב-2023 על הסכם שכירות ארוך טווח עם חברת פיתוח מערכות הלחימה רפאל, במסגרתו תשכור רפאל שטח של 3,000 מ"ר, באחד מארבעת המגדלים בפרויקט UNITOWERS. על פי החוזה עלות השכירות לתקופה של 20 שנה בדמי שכירות של כ-40 מלש"ח לתקופה – לא כולל דמי ניהול. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:י.ח דמרייגאל דמריעודד תורג'מןחדרהשכונת הפארק בחדרה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...