חברת הביטוח מגדל הופכת לבעלת עניין באאורה, ומחזיקה כעת יותר מ- 5% מהמניות 

מגדל רכשה 400 אלף מניות של אאורה תמורת 6.8 מיליון שקל, והפכה לבעלת עניין בחברה יחד עם מוסדיים גדולים אחרים: כלל, מנורה ומור. סך החזקות בעלי העניין המוסדיים באאורה עומד על כ-33%

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י בהשקת ספרו (אלעד גוטמן)יעקב אטרקצ'י בהשקת ספרו (אלעד גוטמן)

חברת הביטוח מגדל הופכת לבעלת עניין באאורה לאחר שהגיעה להחזקה של מעל 5%, אחרי שרכשה 400 אלף מניות תמורת 6.8 מיליון שקל, לפי שווי 17 שקל למניה. כך דיווחה אאורה היום (ב') לבורסה.  לצד חברת הביטוח מגדל ישנם בעלי עניין מוסדיים גדולים אחרים בחברה: כלל ביטוח, מנורה מבטחים ומור בית השקעות, המחזיקים בכ-12%, כ-11% וכ-5% בהתאמה. סך החזקות בעלי העניין המוסדיים באאורה עומד על כ-33%, זאת לצד עשרות גופים מוסדיים נוספים המחזיקים אף הם מניות של החברה. 

כמו כן, בחודש יוני 2024 הודיעה אאורה על הרחבת הסכם השקת הון עצמי בפרויקטים שלה עם חברת הביטוח הפניקס, שהכפילה את השקעתה בהון עצמי באופן ישיר בפרויקטים של אאורה בהיקף של כ-400 מיליון שקל. השקעה זו מצטרפת להסכם השקעה דומה בהיקף כ-350 מיליון שקל בפרויקטים של אאורה, אשר נחתם בחודש אפריל 2023 ומביא את סך השקעותיה של הפניקס בפרויקטים ל-750 מיליון שקל. 

בתחילת החודש הודיעה אאורה כי מכרה בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה 655 יח״ד ואף מעריכה כי תעבור את תחזית המכירות השנתית של למעלה מ-800 יח״ד. היקף מכירת יח״ד מתחילת השנה משקף עליה בשיעור של כ-252% במספר הדירות המכורות ביחס לתקופה המקבילה של שנת 2023 בו מכרה החברה 186 יח"ד. בהתייחס ליעד המכירות המעודכן, החברה מעריכה כי תעמוד בו ואף תעבור אותו.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגדלאאורהכלל ביטוחמנורה מבטחים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...