תדהר ומבנה יקימו 3 מגדלים במזרח ת"א; העלות: 830 מיליון שקל

שלושת המגדלים הם חלק מקומפלקס מגורים, מסחר ומשרדים שיוקם בשכונת ביצרון • 360 יחידות דיור יוקמו במתחם, לצד גנים, מעונות יום ו-5,000 מ"ר של שטחים ירוקים

שיתוף הכתבה
קרדיט : שאטרסטוקקרדיט : שאטרסטוק

שיתוף פעולה מעניין בין קבוצת תדהר לקבוצת מבנה להקמת מתחם עירוב שימושים גדול בשכונת ביצרון שבמזרח תל אביב: השתיים סיכמו על הקמת קומפלקס מגורים, מסחר ומשרדים בצומת הרחובות השלום והסוללים, סמוך לשדרות ההשכלה ובמרחק הליכה ממגדלי עזריאלי. המטרה: לחבר בין שכונת ביצרון לבין אזור התעסוקה בצומת השלום המרכזי.

התוכנית כוללת הקמת שני מגדלי מגורים בני 35 קומות כל אחד, מגדל משרדים ומסחר בן 40 קומות, בניין נוסף למסחר ומשרדים בן 13 קומות, מבנה ציבור שיכלול שני מעונות יום, חמישה גני ילדים ותחנת טיפת חלב, ויותר מ-5,000 מ"ר של שטחים ירוקים. את הפרויקט תקיף שדרה ירוקה אשר תגבול בדרך השלום, ברחוב הסוללים ובשדרות ההשכלה. עיריית ת"א תבצע באזור עבודות תשתית להרחבת דרכי הגישה בשדרות ההשכלה, על חשבון שטחים שיוקצו מהפרויקט למטרה זו.

מגדלי המגורים המתוכננים לקום בפרויקט יכילו 360 יחידות דיור, ששטחן הכולל יהיה כ-50 אלף מ"ר. שני מבני המשרדים והמסחר יציעו יחד שטח כולל של כ-70 אלף מ"ר. כמו כן יוקמו בקומפלקס ארבע קומות של חניונים תת קרקעיים בשטח כולל של כ-60 אלף מ"ר, מתוכם כ-280 חניות לטובת הציבור בחניון ציבורי ששטחו יהיה 14 אלף מ"ר.

ההסכם להקמת הפרויקט נחתם בין חברת כלכלית ירושלים מקבוצת מבנה לבין קבוצת תדהר . במסגרת שיתוף הפעולה נחתם הסכם שותפות בין השתיים, על 25% מחלק המגורים בפרויקט. מטעם שתי החברות נמסר כי התוכנית כבר אושרה על ידי ועדת התכנון והבנייה תל אביב, וכי על פי ההערכות עלות הקמת הפרויקט היא 830 מיליון שקל. עבודות ההקמה יחלו בעוד כשנה.

נציין כי לא מדובר בשותפות הראשונה בין קבוצת מבנה וקבוצת תדהר בשכונה: הקבוצות שותפות בהקמת פרויקט מגורים שמוקם בימים אלה ברחוב המיטב בשכונת ביצרון, שם נבנה מגדל מגורים בן 27 קומות.
 
דודו זבידה, מנכ"ל קבוצת מבנה, אמר: "פרויקט הדגל של קבוצת מבנה יוצא לדרך. מדובר בפרויקט עצום באזור מתפתח ומבוקש ביותר. קבוצת תדהר היא שותפתנו הטבעית לאבן דרך זו, ואנו סמוכים ובטוחים שגם בפרויקט הסוללים, כבעבר, שיתוף הפעולה בינינו יצמיח פרויקט מרשים וראשון מסוגו".

אודי שרביט, מנכ"ל קבוצת תדהר , ציין: "אנו שמחים על שיתוף פעולה מוצלח נוסף עם קבוצת מבנה, לאחר ההצלחה של פרויקט המגורים 'המיטב בתל אביב', הנבנה בימים אלו אף הוא בלב שכונת ביצרון המבוקשת. בזכות האמון והשותפות בין שתי הקבוצות אנו שוקדים בימים אלה, על פרויקט נוסף -    קומפלקס mix use משמעותי, בשטח של כ-20 דונם הכולל משרדים, מסחר ומגורים".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת מבנהדודו זבידהמגדלי מגוריםקבוצת תדהראודי שרביטוועדת תכנון ובניה תל אביב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...