רמת גן: אלה היזמים המובילים בהתחדשות עירונית בעיר

מדד ההתחדשות העירונית דירג השנה לראשונה את היזמים הבולטים ביותר ב-18 ערים שונות בישראל • החברה המובילה ברמת גן: טל בר, עם 28 פרויקטים בעיר

שיתוף הכתבה
קרדיט: Depositphotosקרדיט: Depositphotos

מדד ההתחדשות העירונית של מרכז הנדל"ן ומדלן התרחב השנה: מודל 2019-2018 מציג כמה וכמה דירוגים חדשים, וביניהם אחד הדירוגים המעניינים ביותר – דירוג היזמים המובילים לפי ערים. המדד, הנערך זו השנה השלישית ברציפות, כולל דירוגים מפורטים ב-18 ערים שונות, אשר מהם אפשר ללמוד בקלות מיהו היזם החזק ביותר ומיהי החברה החזקה ביותר בהתחדשות עירונית באותה העיר. פילוח חסר תקדים שכזה הופך את התמונה כולה לברורה עוד יותר.

החברה המובילה בתמ"א 38 בעיר רמת גן היא חברת טל בר, שלה 28 פרויקטים ברמת גן מתוך 44 פרויקטים בפריסה כלל ארצית. 13 פרויקטים שקידמה כבר הסתיימו ואוכלסו, 5 נמצאים בביצוע בימים אלו, 5 בבקשה להיתר ועוד 5 בהיתר בתנאים. אחרי חברת טל בר מדורגות ברשימה חברת קרינסקי גוטליב בע"מ וחברת בית וגג.

המדד ה'מקומי', המפלח – לראשונה מאז הושק לפני שלוש שנים – את פעילות היזמים לפי ערים, יכול לספק תמונה ברורה ומעניינת לגבי כל עיר ספציפית, ובמקרה שלנו: רמת גן. שכנתה של תל אביב הפכה שנים האחרונות מבוקשת יותר ויותר, על רקע עליות המחירים הגדולות בכל הארץ, ובעיקר בתל אביב. הפועל היוצא: עוד ועוד פרויקטים להתחדשות עירונית מבקשים לצאת לדרך ולהתממש, ולא מעט כאלו כבר יצאו אל הפועל והסתיימו.

הדירוג המפורט המובא כאן ממחיש כמה גורמים פועלים כיום ברמת גן בתחום ההתחדשות העירונית לבדו, ביניהם כמה מהגדולים בשוק הנדל"ן הישראלי כולו. אם נסכום יחד את כל המספרים המוצגים כאן, נגיע לעשרות רבות של פרויקטים, שיש בהם כדי לשנות את פני העיר כולה.

הייחודיות של היזמים המוצגים כאן, בדירוג ה'רמת גני' של מדד ההתחדשות העירונית, היא ביכולתם להבין את תפיסתה של הרשות המקומית. ניסיונם של החברות הללו, ובייחוד אלו הנמצאות בראש הרשימה, מאפשר להן לדעת בדיוק כיצד לצעוד במסלול המתפתל של הבירוקרטיה המקומית, וכך להציע לדיירים הצעה שפויה, הגיונית, 'מחוברת למציאות' וכזו שתוביל ליציאת הפרויקט לדרך ולהשלמתו במהירות רבה.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מדד ההתחדשות העירוניתבית וגגהוועדה המקומית לתכנון ובנייה רמת גןקרינסקי גוטליב בע"מ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...