215 מיליון: אספן גרופ ויובלים יבנו 2 בנייני משרדים בנס ציונה

השתיים רכשו קרקעות במתחם הצפוני של פארק המדע, תמורת כ-29 מיליון שקל • הבניינים, בני תשע קומות, המיועדים להשכרה, יציעו שטח של כ-23,000 מ"ר

שיתוף הכתבה
צופית הראל צופית הראל

חברת אספן גרופ הודיעה היום כי חתמה עם קבוצת יובלים על מערך הסכמים לרכישת קרקעות בשטח של 9,420 מ"ר ב"פארק המדע" בנס ציונה. ההסכמים כוללים שני הסכמי רכישה והסכם קומבינציה אחד, לטובת הקמת שני בנייני משרדים המיועדים להשכרה. שטח הבניינים, בני 8 קומות ובתוספת קומת מסחר אחת, יהיה כ-23,000 מ"ר מעל הקרקע, ואליהם יתווספו 3 קומות של מרתפי חניה. היקף ההשקעה הכולל בפרויקט, להערכת החברות, הוא כ-215 מיליון שקל.

נציין כי פרויקט זה יהווה המשך לפרויקט גדול שמקימה קבוצת יובלים בקרקע סמוכה בפארק המדע: בסוף 2017 רכשה יובלים מבעלים פרטיים קרקע בשטח של 12.5 דונם במתחם הצפוני של הפארק, בתמורה לכ-50 מיליון שקל, שעליו היא מקימה בימים אלו קמפוס משרדים בשטח של כ-32 אלף מ"ר בנוי, ובהיקף השקעה של כ-300 מיליון שקל. הקמפוס נמצא בשלבי בנייה ומכירה.

תמורת הקרקע המיועדת להקמת הפרויקט ישלמו אספן גרופ ויובלים כ-28.8 מיליון שקל. בהודעת אספן גרופ לרשות לניירות ערך נמסר כי הפרויקט ימומן בחלקו ממקורותיהן העצמיים של שתי החברות, ובחלקו באמצעות קבלת מימון ממוסד בנקאי.

פארק המדע בנס ציונה גובל בחלקו הצפוני של פארק המדע רחובות. האזור נמצא כיום בתנופת פיתוח ושינויים תחבורתיים, שיחברו אותו לכביש 431. המתחם נמצא לא רחוק מתחנת הרכבת של רחובות, ועתיד ליהנות מנגישות נוחה לכל חלקי גוש דן.

צופית הראל, מנכ"לית אספן גרופ : "לצד פעילותנו המתפתחת בשוק הנדל"ן המניב בחו"ל, אנו מאמינים מאוד גם בשוק המשרדים בישראל, ובכוונתנו להרחיב את פעילותנו המקומית בשנים הקרובות - בין היתר בדרך של קידום עסקאות יזמות עם שותפים איכותיים כדוגמת קבוצת יובלים ".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קומבינציהמרכז הנדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...