נדל"ן מסחרי בשיקגו: מטה AT&T לשעבר נמכר ב-21 מיליון דולר

המטה שבהופמן אסטייט, אילינוי, חולש על קרוב ל-1.5 מיליון רגל רבוע • עסקה מעניינת מהעת האחרונה: קומפלקס משרדים רפואי בשיקגו נמכר ב-22.5 מיליון דולר

שיתוף הכתבה
ארנולד גומווויץ' ארנולד גומווויץ'

מה הן עסקאות הנדל"ן המסחרי הבולטות ביותר בחודש מרץ האחרון בשיקגו, ארה"ב? אחת העסקאות המעניינות ביותר – גם אם לא הגדולה ביותר - היא זו שביצעו יחד החברות Somerset Development ו-Triangle Property Group, לרכישת המטה הראשי לשעבר של חברת AT&T בהופמן אסטייט, עיירה סמוכה לעיר, תמורת 21 מיליון דולר. הכוונה של שתי החברות היא להקים במקום, שחולש על שטח של כמעט 1.5 מיליון רגל רבוע, מעין מרכז עירוני שוקק חיים במרכז הפרבר השקט, metroburb – מונח שנשמע יותר ויותר לאחרונה בארה"ב. המרכז ישלב שטחי משרדים, מסחר ועוד.

 

עסקה מעניינת נוספת, שנחשבת לגדולה ביותר בתחום הנדל"ן המסחרי בסביבת שיקגו במרץ האחרון, היא עסקה למכירת קומפלקס משרדים רפואי ב-22.5 מיליון דולר. את הקומפלקס רכשה חברת Davidson Kempner Capital Management הניו יורקית, אך הקומפלקס עצמו נמצא בשיקגו, והיה שייך בעבר ל-Weiss Memorial Hospital, בית החולים שבצפון העיר. שטח הנכס – כ-136 אלף רגל רבוע.

משקיע פרטי חתום על העסקה השלישית בגודלה בחודש מרץ בשיקגו – עסקה לרכישת מרכז מסחרי במלרוז פארק. מחיר העסקה: 17 מיליון דולר, עבור מתחם אשר כולל בעיקרו מסעדות ומתחמי אוכל ידועים, כמו סטארבאקס והוטרס.

חברת Newport Capital Partners ביצעה גם היא עסקה מעניינת בעיר, כששילמה 14 מיליון דולר עבור מתחם שנמצא במרכז הקניות Edens Plaza. כוונתה של ניופורט היא להקים במתחם שרכשה משרדים בתחום הרפואה. 

בניין מסחרי נוסף בשיקגו נמכר ב-5 מיליון דולר - בניין בשכונת River North, שנמכר לגוף אשר בראשו עומד ארנולד גומווויץ, נשיא החברה הניו יורקית AAG Management.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:Triangle Property GroupAAG Managementארצות הברית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...