רשמי: סגי איתן עוזבת את נכסים ובנין; אלשטיין ימלא מקום מנכ"ל

איתן הודיעה במפתיע על רצונה לעזוב בפברואר האחרון – וכעת הודעתה נכנסה לתוקף • אלשטיין, בעל השליטה בקבוצה, ישמש בתפקיד באופן זמני, כממלא מקום

שיתוף הכתבה

שלושה חודשים לאחר בקשתה המפתיעה של סגי איתן, מנכ"לית נכסים ובנין, לעזוב את הקבוצה – ממונה אדוארדו אלשטיין, בעל השליטה בקבוצה, לממלא מקומה. כזכור, ביקשה איתן בפברואר האחרון לסיים את תפקידה לאחר 14 שנים כמנכ"לית וכעת, בחלוף שלושה חודשים, נכנסת הבקשה לתוקפה.

כזכור, איתן הודיעה לאלשטיין עצמו על רצונה לסיים את תפקידה בחברה (לכתבה המלאה על הודעתה לחצו כאן) – לאחר שהפכה לאחת הוותיקות בענף. הסיבות לעזיבתה לא צוינו בהודעה הרשמית שניתנה אז, ואיתן הסתפקה באמירה כי השנים בתפקיד היו "מעניינות מאוד ומאתגרות".

אלשטיין, בעל השליטה בקבוצה, ימונה כאמור למנכ"ל הזמני של קבוצת נכסים ובנין. בהודעת החברה לרשות לניירות ערך, שיצאה היום (א'),מצוין כי המינוי ייכנס לתוקף מהיום, אך דרוש עדיין את אישורה של האספה הכללית, שמועד התכנסותה טרם פורסם. גם משך כהונתו של אלשטיין לא פורסם, באופן טבעי, שכן מדובר במינוי זמני.

אלשטיין, איש עסקים יהודי, משמש במקביל לתפקידו החדש גם כיו"ר נכסים ובנין, יו"ר אי.די.בי, יו"ר השקעות דיסקונט ויו"ר אלרון תעשייה אלקטרונית, ומנהל עסקים גם מעבר לים - בארה"ב, ובארגנטינה מולדתו. הוא מתגורר גם כיום בבואנוס איירס, בירת ארגנטינה, אך נוהג לבקר פעמים רבות בשנה בישראל.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אדוארדו אלשטייןסגי איתןנכסים ובניין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...