פרשקובסקי מוכרת 50% מפרויקט במתחם ה-1000 ב-300 מיליון שקל

פרשקובסקי מכניסה כשותף את חברת הביטוח מגדל לפרויקט "ICON" לבניית שני מגדלי משרדים בהיקף של כ-53 אלף מ"ר במתחם בראשון-לציון לאחר השלמתו 

שיתוף הכתבה

חברת הנדל"ן המשפחתית פרשקובסקי מוכרת 50% מזכויותיה בפרויקט משרדים במתחם ה-1000 בראשון לציון תמורת 300 מיליון שקל, לחברת הביטוח מגדל. הזכויות יועברו למגדל אחרי שתושלם הבנייה, והכנסות והוצאות הפרויקט לאחר השלמתו יתחלקו באופן שווה בין שתי החברות. פרשקובסקי צפויה לרשום רווח של כ-60 מיליון שקל מהעסקה לאורך תקופת הפרויקט. 

פרשקובסקי , באמצעות החברה הבת נתיבי דור, מכניסה את מגדל כשותף בפרויקט "ICON" לבניית שני מגדלי משרדים בהיקף של כ-53 אלף מ"ר - לאחר שתושלם בנייתו כאמור. מדובר בשני מגדלי משרדים בגובה של 22 קומות עם רחבת מסחר וחניון תת-קרקעי, שייבנו על קרקע בשטח של 9 דונם בעלות מוערכת של כ-480 מיליון שקל. 

על פי התכנון הראשוני של חברת פרשקובסקי , המגדל הראשון הכולל 19.4 אלף מ"ר משרדים יועד למכירה והמגדל השני בשטח של 33.1 אלף מ"ר משרדים יועד להשכרה. כעת בעקבות כניסת מגדל לשותפות בפרויקט ועל פי ההסכם בין שני הצדדים, יפעלו החברות להשכרת כל שטחי המשרדים בשני הבניינים וכן את שטחי המסחר והחניות.

השלמת הפרויקט ובנייתו יהיו באחריותה ובמימונה של פרשקובסקי , והיא התחייבה להשלים את הבנייה בתוך 40 חודשים ממועד הוצאת היתר החפירה ודיפון, שאותו מחויבת החברה להוציא עד סוף השנה או בתוך 36 חודשים ממועד הוצאת היתר הבנייה לפרויקט, שאותו מחויבת החברה להוציא כשנה מהיום. 

על פי ההסכם, מגדל מחויבת להפקיד כ-21 מיליון שקל בנאמנות עבור נתיבי דור עד קיום התנאים שנקבעו בהסכם, הכוללים בין היתר חתימה על הסכם ליווי להקמת הפרויקט, רישום הערת אזהרה לטובתה וכו'. יתרת התמורה תשולם לנתיבי דור לפי קצב התקדמות הבנייה בצמוד למדד תשומות הבנייה

עילות לביטול ההסכם ע"י מגדל יעלו במקרה ופרשקובסקי לא תעמוד בלוחות הזמנים לחתימה על הסכם הליווי, קבלת היתר חפירה ודיפון וכן קבלת היתר בנייה לפרויקט.

לדברי יוסי פרשקובסקי , יו"ר חברת פרשקובסקי, "אנו שמחים על כניסת חברת הביטוח מגדל לשותפות בפרויקט שלנו ומצפים כי הבנייה תחל כבר בחודשים הקרובים. מתחם ה-1000 מושך אליו תשומת לב מחברות רבות שרואות בו כאלטרנטיבה לתל אביב. הנהלות בנקים ותאגידים ישראליים כבר בוחנים מעבר למתחם וחברת מגדל, שזיהתה את הפוטנציאל בכך, בחרה להיכנס לשותפות בפרויקט שלנו".

מתחם ה-1000 ברשל"צ ממוקם ממערב לנתיבי איילון, עם גישה לכביש 20 וכביש 431, כמו גם לתחנת הרכבת משה דיין. בנוסף, נמצא המתחם במפגש של שלושה קווי הרכבת הקלה העתידית שמפותחת בימים אלה בגוש דן. במתחם מתוכננים 1.75 מיליון מ"ר לתעסוקה ומסחר, 5,500 דירות ו-120 דונם של פארקים. עתודות הקרקע במתחם שייכות בחציין לעיריית ראשון לציון וחלקן לבעלי קרקע פרטיים. במתחם החדש מתוכננים לגור 22 אלף תושבים, ולעבוד 100 אלף בני אדם.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הערת אזהרהפרשקובסקייוסי פרשקובסקי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...