קנדה ישראל: "מתנהל מו"מ על בית אמריקה"; הסכום: כ-150 מ' ש'

החברה אישרה כי היא וקבוצת אחים נקש מנהלות מו"מ על רכישת המבנה, שנמצא במתחם בתי המשפט בשדרות שאול המלך בת"א • חלקה הצפוי של החברה בבניין: כ-36%

שיתוף הכתבה
ברק רוזןברק רוזן

חברת קנדה ישראל מאשרת: מתנהל מו"מ לרכישת בניין "בית אמריקה" שבשדרות שאול המלך בתל אביב, במתחם בתי המשפט. החברה שלחה הודעה בנושא אל הרשות לניירות ערך, בעקבות הפרסומים שהופיעו הבוקר בעיתונות על המהלך.

בהודעתה מאשרת החברה כי היא מנהלת, לצד קבוצת אחים נקש, מו"מ לרכישת המבנה בן 14 הקומות, שגובהו 69 מטרים. בבניין משרדים להשכרה וקומת מסחר חזיתית לרחוב. הוא מאוכלס ברובו, באופן טבעי, על ידי עורכי דין, וכן על ידי חברות השקעות ובעלי מקצועות חופשיים.

על פי הודעתה של חברת קנדה ישראל, חלקה בבית אמריקה (בשרשור סופי) יעמוד על כ-36% מהזכויות בהון ועל כ-50% מהזכויות בהצבעה. עוד ציינה החברה בהודעה כי חלקה בסכום הרכישה אינו מהותי לה.

קנדה ישראל לא נקבה בסכום הרכישה הצפוי או המוצע על ידה ועל ידי אחים נקש, אך הפרסומים מדברים על סכום של כ-150 מיליון שקל שיוצע לבעלי הבניין, משפחה יהודית מדרום אפריקה.

"יובהר ויודגש כי נכון למועד דיווח מיידי זה טרם נחתם הסכם מחייב בין הצדדים", סיכמה החברה בהודעתה, "ואין ודאות כי הסכם כאמור ייחתם וכי לא יחול שינוי במתווה העסקה, הן ביחס לחלק החברה בתמורה והן ביחס לחלק החברה בזכויות ההון וההצבעה".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךהאחים נקשבית אמריקה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...