המיזוג אושר ברוב גדול: כלכלית ירושלים ומבני תעשייה יתאחדו

בעלי המניות של שתי החברות אישרו את המיזוג בין השתיים, שבזכותו תהפוך "קבוצת מבנה" לחברה עם היקף השטחים הגדול בישראל • המנכ"ל זבידה: "שמח על הבעת האמון"

שיתוף הכתבה
דודו זבידהדודו זבידה

מיזוג כלכלית ירושלים ומבני תעשייה אושר: שתי החברות דיווחו אתמול (ג') כי במסגרת אספת בעלי המניות של השתיים הוחלט ברוב גדול לאשר את המיזוג, שיתבצע באמצעות החלפת מניות. עם השלמת המיזוג תהפוכנה החברות לישות סטטוטורית אחת – "קבוצת מבנה" – שתהיה קבוצת הנדל"ן החמישית בגודלה בבורסה ובעלת היקף השטחים הגדול בישראל, כ-1.6 מיליון מ"ר.

בתום שלוש שנים מאז היפרדותן מקבוצת פישמן, שתי חברות הנדל"ן - ששקעו בחובות ענק - ביצעו תהליכי הבראה שונים, והמיזוג הוא שיאם. עם השלמת המיזוג, "קבוצת מבנה" תחזיק במאזן בהיקף של כ-12.9 מיליארד שקל, עם הון עצמי של כ-4.6 מיליארד שקל. בהודעת החברות נכתב עוד כי לראשונה זה חמש שנים מסתמנת יכולת לחלוקת דיבידנדים לבעלי המניות, אם אכן יוחלט כך על ידי דירקטוריון החברה הממוזגת.
עוד נכתב בהודעה כי "המיזוג צפוי להביא לחיסכון בעלויות התפעול, ואף יאפשר לחברה הממוזגת לגייס חוב בריביות נמוכות יותר". לקריאה בהרחבה על המיזוג לחצו כאן.

דוד זבידה, מנכ"ל קבוצת מבנה, ציין בתום אספת בעלי המניות: "אני שמח על הבעת האמון של בעלי המניות במהלך המיזוג שהובילה הנהלת הקבוצה. המהלך צפוי להביא להצפת ערך משמעותית עבור בעלי המניות של שתי החברות, יטיב עם כולם ויהפוך את 'מבנה' לקבוצה דומיננטית, עם גב כלכלי איתן, הן בבורסה והן בשוק הנדל"ן".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:כלכלית ירושליםדודו זבידהקבוצת מבנהמבני תעשייהאספת בעלי מניות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...