מכלול תלווה פרויקט של הרצל בן-דוד בנתניה ב-145 מיליון שקל

מדובר בפרויקט הריסה ובנייה (תמ"א 2/38) של חברת הרצל בן דוד, הכולל הריסת שני בניינים ובניית 60 יח"ד חדשות • היקף המכירות הצפוי בפרויקט: 85 מיליון שקל

שיתוף הכתבה

חברת מכלול התחדשות עירונית חתמה עם חברת הרצל בן דוד – מהחברות הבולטות בתחום ההתחדשות העירונית בנתניה - על הסכם ליווי לפרויקט התחדשות עירונית בעיר, בהיקף של 145 מיליון שקל. הפרויקט, מסוג תמ"א 2/38 (הריסה ובנייה) יכלול הריסת שני בניינים בני 24 יחידות דיור, ובניית שני בניינים בני 60 יח"ד במקומם.

בהתאם להסכם, יונפקו בטוחות על פי חוק המכר לרוכשי הדירות, וכן ערבויות לבעלי הדירות בפרויקט, על ידי חברת הביטוח "כלל" המשתפת פעולה דרך קבע עם חברת מכלול התחדשות עירונית . כאמור, היקף המימון הוא 145 מיליון שקל, והיקף המכירות הצפוי בפרויקט הוא כ-85 מיליון שקל. המתחם נמצא קרוב למרכז העיר, מרחק הליכה מכיכר העצמאות, מהטיילת, מהתחנה המרכזית ומהשוק.

חברת מכלול פעילה בשוק החל מאמצע 2018, והיא מתמקדת במימון פרויקטים של התחדשות עירונית כמוצר תחליפי למערכת הבנקאית ומציעה פתרונות מימוניים הכוללים אשראי כספי, השלמת הון ללקוחות, ערבויות לבעלי הדירות ובטוחות על פי חוק המכר לרוכשים ועוד.

איילת רוסק, מנכ"לית מכלול, ציינה כי "שוק המימון החוץ בנקאי מהווה זרז להוצאת פרויקטים של התחדשות עירונית לפועל, בניגוד לבנקים שבהם תהליכי מימון להתחדשות עירונית נחשבים ארוכים ומסורבלים. כניסתם של עוד פרויקטים של התחדשות עירונית תצריך פתרונות מימון מגוונים, ואנחנו ערוכים לכך.
מקרה זה הוא דוגמה מצוינת ללקוח בעל ניסיון רב המחוזר על ידי המערכת הבנקאית, אשר בחר לעבוד עם מכלול בשל פשטות ויעילות תהליך המימון, לצד הצעת מחיר תחרותית".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:איילת רוסקמכלולקבוצת בן דוד הרצלהרצל בן דוד ז״ל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...