יוצאת לדרך: עסקת הקומבינציה של רוטשטיין בבית שמש נכנסה לתוקף

שיתוף הכתבה
צילום אווירי - בת שמש צילום אווירי - בת שמש

אפשר לברך על המוגמר: לאחר שורה של עיכובים והארכות הודיעה היום (ה') חברת רוטשטיין נדל"ן בע"מ כי ניתן האות לביצוע עסקת הרכישה של 62 דונם בבית שמש – עסקת קומבינציה עם בעלי הקרקעות שתאפשר לחברה להקים במקום 640 יחידות דיור לפחות, לצד כ-10,000 מ"ר שטחי מסחר.

 

חברת רוטשטיין דיווחה כבר בדצמבר באחרון על חתימת ההסכם מול בעלי הקרקעות, שהשלמתו וכניסתו לתוקף היו תלויים בשורה של תנאים. בתחילת חודש מרץ האחרון התקיים אחד התנאים המתלים החשובים – השגת מימון בנקאי בסך 135 מיליון שקל עבור הפרויקט, אך תנאי נוסף בדבר חתימת הבעלים על הסכם עם רשות המיסים, לא הושג באותו המועד. הצדדים סיכמו על הארכת המועד להשגת תנאי זה, אך נדרשו לעשות זאת שוב שלוש פעמים נוספות – עד לקיומו של התנאי המתלה, כאמור, אתמול. כעת, מעדכנת החברה בהודעתה לרשות לניירות ערך, נכנס ההסכם לתוקף.

 

כאמור, השטח שאותו רכשה החברה מתפרס על פני 62 דונם, בשכונת רמת בית שמש שבדרום העיר, וזכויות הבנייה בו כוללות בנייה למגורים ושטחי מסחר (להרחבה על פרטי התוכנית – לחצו כאן). נכון להיום הזכויות מאפשרות בנייה של 640 יחידות דיור, אך רוטשטיין סיכמה עם בעלי הקרקעות כי אלו יפעלו להגדלת הכמות לכ-1,000 יחידות דיור.

 

בהודעתה לרשות לניירות ערך מציינת חברת רוטשטיין כי סך ההכנסות הצפוי מהפרויקט, שייבנה בכמה שלבים - ובהנחה שבקשת ההגדלה של מספר יחידות הדיור במתחם תאושר במלואה - יהיה כמיליארד שקל (לא כולל מע"מ).

 

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן

אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רוטשטיין נדל"ןקומבינציהרשות המיסיםהרשות לניירות ערך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...