חנה חרמש - מהנדסת העיר החדשה של עיריית הרצליה

תחליף בתפקיד את מייק סקה, מהנדס העיר זה שש שנים • חרמש שימשה בתפקידה האחרון כמהנדסת העיר אופקים, וממלאת כבר כ-20 שנים תפקידים ציבוריים שונים בתחום

שיתוף הכתבה
חנה חרמש חנה חרמש

מהנדסת עיר חדשה להרצליה: האדריכלית חנה חרמש, מי שכיהנה בשנים האחרונות כמהנדסת העיר אופקים, מונתה לתפקידה החדש ותחליף את מייק סקה, מי שהיה מהנדס עיריית הרצליה בשש השנים האחרונות. סקה הודיעה בדצמבר האחרון לראש העיר, משה פדלון, על כוונתו לעזוב את התפקיד.

חרמש נבחרה על ידי חברה ועדת קבלה מיוחדת, אשר כללה חברי מועצת עיר הן מהקואליציה והן מהאופוזיציה, את מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא, את ראש העיר פדלון ואת נציג משרד הפנים – מהנדס עיר מעירייה אחרת.

לתואר בארכיטקטורה מהטכניון, ובמשך כמעט שני עשורים היא מכהנת בתפקידים ציבוריים שונים, כולל כאמור מהנדסת עיריית אופקים. היא שימשה, בין היתר, גם כראש הוועדה העצמאית המיוחדת של להבים, ולאורך השנים קידמה פיתוח של פרויקטים בתחום המגורים, ההתחדשות העירונית והקיימות.

עבור מהנדס העירייה הקודם, סקה, שש השנים בתפקיד היו מורכבות למדי: משיכת תוכנית המתאר העירונית מהוועדה המחוזית, על רקע מחאת התושבים, הייתה מהפרשות המרכזיות בתקופה זו, וכך גם הכרזת העירייה על הקפאת עבודות הבנייה בגליל ים – הכרזה שבוטלה לאחר ימים ספורים.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חנה חרמשמייק סקהיהודה בן עזרא
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...