הדסה פתאל רכשה קומת משרדים במגדל של אלדר ב-10 מיליון שקל

גרושתו של דוד פתאל רכשה את הקומה השמינית והאחרונה במגדל Next של אלדר בפארק העסקים בחולון • הדסה פתאל "שווה" יותר מ-500 מיליון שקל על הנייר

שיתוף הכתבה
הדסה פתאלהדסה פתאל

הדסה פתאל, גרושתו של בעל רשת המלונות דוד פתאל, רכשה קומת שלמה במגדל העסקים Next של אלדר השקעות בחולון תמורת 10 מיליון שקל. פתאל מתכוונת להשכיר את הקומה השמינית והאחרונה המשתרעת על שטח של כ-850 מ"ר "לחברה הרואה במרפסת ובגג הצמוד יתרון וצורך לפעילות השוטפת שלה", כדבריה.

בניין Next בפארק העסקים בחולון הוא בניין משרדים מעל מרכז קניות שיכלול 8 קומות בהיקף של כ-6,100 מ"ר. הבניין נבנה במסגרת קבוצת רכישה שמארגנת חברת אלדר השקעות בניהולו של רו"ח עדי דנה. כ-50% מחברי הקבוצה הם אנשי עסקים שרכשו שטחי משרד בשטח של 100 מ"ר ומעלה בסכום של החל ממיליון שקל. עם חברי הקבוצה נמנים עורכי דין עצמאיים, רואי חשבון, שמאים ועוד. הפרויקט תוכנן על ידי האדריכל רון רובינשטיין, והקמת הבניין תחל במחצית השנייה של 2019.

הדסה פתאל מסרה: "אני מאמינה כי פארק העסקים של חולון מחבר את דרום הארץ למרכז העסקים במדינה. מיקום הבניין בסמוך לקו הירוק של הרכבת הקלה יסייע להנגיש את האזור לרווחת העובדים". מנכ"ל אלדר השקעות רו"ח עדי דנה הוסיף: "מרכז העסקים החדש של חולון הוא הבחירה הנכונה ביותר לחברות שבוחרות להעתיק את משרדיהן ממרכז תל אביב ולהישאר בגוש דן. כבר למעלה מ-150 חברות הצטרפו למתחם ובהם חברות ענק כמו בזק, עזריאלי ואמות השקעות".

להדסה פתאל היכרות רבת שנים עם יו"ר ומייסד קבוצת אלדר עמיר שלתיאל. השניים החלו את דרכם יחד כאנשי מכירות בתחום הנדל"ן, זו השותפות העסקית הראשונה בין השניים. פתאל מחזיקה בניסיון רב שנים בנדל"ן ובעבר אף היתה בבעלותה חברת לשיווק נדל"ן.

בסוף חודש מרץ, נציין, דוד והדסה פתאל ניצלו את הדוחות הכספיים החזקים שהציגה רשת פתאל לשנת 2018 ומכרו מניות של החברה ביותר מ-280 מיליון שקל. השניים מכרו 700 אלף מניות יחד (4.8%) במחיר של 400 שקל למניה, דיסקאונט של כ-3% לעומת מחיר השוק דאז, והקטינו את החזקתם כדי לעמוד בתנאי הסף של מדד ת"א 35.

פתאל נסחרת בבורסה בת"א לפי שווי של 5.928 מיליארד שקל, כך שהדסה "שווה" על הנייר יותר מ-500 מיליון שקל.

אלדר השקעות יוצגה על ידי עורכי הדין עומר גדיש ואמנון קולבק ממשרד עמר, רייטר זאן. הדסה פתאל יוצגה על ידי עורך הדין רלי פורת ויועץ הנדל"ן איתן נייזברג. 

 

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בניין משרדיםעמיר שאלתיאלאלדרקבוצת רכישההדסה רוטשטייןחיים זקן בנין והשקעותהדסה פתאלדוד פתאלNEXT
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...