בהשקעה של 2 מיליארד שקל: קמפוס אמדוקס ברעננה יהפוך לפארק הייטק

היזמיות, חברת ריט 1 וחברת ס.ע.ן זהב, מתכננות להקים בצומת רעננה את Infinity Park, שישתרע על פני 55 דונם • שיא המהלך: לאחר עזיבת אמדוקס למשכנה החדש

שיתוף הכתבה
הדמיית קמפוס אמדוקס ברעננההדמיית קמפוס אמדוקס ברעננה

אזור ההייטק של רעננה בדרך לעבור שדרוג משמעותי: החברות ריט 1 (Reit 1) וס.ע.ן זהב יוזמות פרויקט בהשקעה של 2 מיליארד שקל, שבמסגרתו יהפוך קמפוס אמדוקס המפורסם בצומת רעננה לאחד ממתחמי ההייטק הגדולים והמשמעותיים בישראל. המתחם יקבל את השם Infinity Park, הבניינים הקיימים בו כיום יעברו שיפוץ ושדרוג ובמקביל ייבנו עשרות אלפי מ"ר של משרדים, בין היתר במגדל משרדים בן 30 קומות. 

הפארק ישתרע, על פי התכנון, על פני 55 דונם שיכילו כ-350,000 מ"ר של משרדים, ובנייתו תורכב מכמה שלבים: בשלב הראשון יוקם מגדל המשרדים, בעל ארכיטקטורה חדשנית, בן 30 קומות וכ-58,000 מ"ר (2,100-1,900 מ"ר בכל קומה). המגדל מתוכנן על ידי משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון, ששם דגש בסביבת עבודה חדשנית, מתקדמת אורבנית ונוחה. במקביל, ייבנו בפארק כ-10,000 מ"ר נוספים המיועדים למסחר, פנאי ובילוי. השלב הזה צפוי להסתיים בסוף שנת 2022, עם מעבר אמדוקס, המאכלסת את עיקר המתחם הקיים בפארק כיום, לקמפוס החדש שהיא בונה גם כן ברעננה. 

החלק השני של הפארק, שמשמש כיום כקמפוס אמדוקס, ישופץ ויהפוך ל-Infinity Campus לאחר מעבר החברה. הוא יורכב מ-4 בניינים בני 10 קומות, בכל אחד מהם מתפרש על שטח של 10,000 מ"ר. לצידם יוקם בנייןInfinity Plaza  שבו קומות גדולות ומרווחות, שייועדו בעיקר לחברות גדולות ובוגרות. הבניין יכלול 50,000 מ"ר של מרחבי עבודה.

נוסף על כל אלו, מתוכננים במתחם Infinity Park גם מלון עסקים, חדר כושר, מרכז כנסים ומיני אמפי-תיאטרון. את הפארק תחצה שדרה אורבנית ירוקה ותוססת, שעתידה להפוך ללב הפועם שלו, ובו יקומו מסעדות, בתי קפה, דוכני אוכל ועסקים שיציעו שירותים נלווים לרווחת הדיירים. 

כמו כן, יכלול הפארק גם 6 דונם של שטחים ירוקים בעיצובו של אדריכל הנוף הבריטי John Hyland ממשרד האדריכלים Hyland Edgar Driver, החתום על פרויקטים כמו הפארק של המשחקים האולימפיים בלונדון 2012, טרמינל 5 בהיתרו בלונדון, נמל התעופה הבינלאומי במומבאי ופרויקטים נוספים בדובאי וסינגפור.  

בכוונת יזמי הפארק "להפוך אותו אבן שואבת לחברות גדולות, לחברות היי–טק, לסטארטאפים, לחברות המציעות חללי עבודה משותפים ועוד", נכתב בהודעתם. "זאת בזכות המקום הנוח והמרכזי בצומת רעננה, המאפשר גישה נוחה ופתרון לאוכלוסיות המתרחבות של ערי השרון, המתאפיינות בריכוז גבוה של עובדי הייטק. כידוע, אזורים אלו נהנים מתנופת בנייה למגורים ומושכים אליהם זוגות צעירים משכילים ומבוססים, שדורשים יותר ויותר נוחות ופארקי תעסוקה נגישים בקרבת אזור מגוריהם". 

"החברות המתאכלסות בפארק החדש ייהנו מגמישות מרבית לצרכים עתידיים. הרעיון הוא להעניק מענה גם לחברות המגדילות את היקפי כוח האדם וזקוקות לשטחי משרדים גדולים. Infinity Park יציע נגישות תחבורתית בשל סמיכותו לכבישים הראשיים ולתחנה המרכזית של רעננה, ועל ידי חיבור ישיר לתחנת הרכבת רעננה דרום, שתחובר בסוף השנה הנוכחית לתחנות הרכבת של הרצליה ותל אביב".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגדל Infinityס.ע.ן זהבריט 1בניית מגדלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...