לא רק המבורגר: קבוצת BBB משקיעה במיזם בנתניה שעלותו 200 מיליון שקל

הקבוצה, שבבעלותה הרשתות BBB, מוזס ובורגרים, תקים עם קבוצת פדלון-שפונדר פרויקט מסחר ותעסוקה באזור התעשייה פולג • "חשיבות גדולה בכניסה לעסקה בהיקף זה"

שיתוף הכתבה
עידו פדלוןעידו פדלון

צוללת עמוק לשוק הנדל"ן: קבוצת BBB, שבבעלותה רשתות ההמבורגרים BBB, מוזס ובורגרים, תקים עם קבוצת פדלון -שפונדר פרויקט מסחר ותעסוקה בנתניה, בעלות המסתכמת ב-200 מיליון שקל. מדובר בעסקת הנדל"ן המשמעותית ביותר לקבוצת המזון עד כה.

העסקה בין הצדדים נרקמה לאחר שקבוצת פדלון-שפונדר רכשה מידי בעליה של קבוצת BBB מחצית מזכויות הקרקע ברחוב המלאכה באזור התעשייה פולג בעיר, תמורת כ-23 מיליון שקלים במזומן. לאחר השלמת העסקה הודיעו השתיים כי הן מתכוונות להקים במשותף על הקרקע, ששטחה 6.3 דונם, בניין בן 6 קומות ובשטח בנוי של 12,000 מ"ר, שיכלול חניון תת-קרקעי, שטחי מסחר ומשרדים. 

על הקרקע נמצא כיום סניף של רשת קשת טעמים. בכוונת שני הצדדים להקים במקומו בניין יהיו משרדים בשטח של 25 מ"ר עד 150 מ"ר, בגימור מלא ובמחיר התחלתי של 14,000 שקל למ"ר. כאמור, המבנה החדש יכלול גם חניון תת-קרקעי שימנה כ-230 מקומות חניה, וחניון עילי לשימוש שטחי המסחר. 

[quote]

מהחברות נמסר כי שווי הנכס במצבו הקיים, כולל המבנה שנמצא עליו, הוא כ-50 מיליון שקלים. עלות ההקמה של שלב א (בהתאם לתב"ע הקיימת) של הפרויקט היא כ-200 מיליון שקלים, כאמור. על הקמת הפרויקט וניהולו תהיה אחראית קבוצת פדלון -שפונדר יזמות.

עוד מציינות החברות כי במגרש סמוך מקימה קבוצת פדלון -שפונדר, על מגרש שנמצא בבעלותה, את בית פדלון-שפונדר המשתרע על פני כ-20,000 מ"ר של נדל"ן מניב ומסחר. הבניין משלב שתי קומות מסחר ועוד 5 קומות משרדים. נכון להיות נמכרו כ-90% מהשטחים.

קבוצת BBB, בבעלות ירון ישראל, רון שולמן ואהובה תורג'מן, מפעילה נכון להיום יותר מ-100 סניפים של רשתות ההמבורגרים השונות שבבעלותה. במרץ האחרון הודיעה הקבוצה כי היא בוחנת הנפקה או הכנסה של קרן השקעות כשותפה בקבוצה, בהיקף של 49%.

קבוצת פדלון -שפונדר הינה קבוצת בנייה יזמית, המתמחה ביזמות ובניהול נכסים. בין הפרויקטים שלה ניתן למצוא את בית פדלון-שפונדר האמור בנתניה, את מתחם גיגיס בראשון לציון, את פרויקט love בכפר סבא הירוקה, את מגדל לאון ברחוב הרברט סמואל בתל אביב ועוד.
 
מקבוצת BBB נמסר: "הקבוצה ראתה חשיבות גדולה בכניסה לעסקת נדל"ן בהיקף גדול זה, לצד שותפים שלהם ניסיון רב שנים בביצוע ובייזום פרויקטים נדל"ניים. אנו מאמינים כי אזור התעשייה בנתניה הולך ומגבש קונספט של פנאי לאורך כל שעות היממה, לצד תעסוקה, וכי נדרשים בו מבנים חדישים ומתוכננים לטובת חברות ובעלי עסקים העֵרים לנגישות הגבוהה של המתחם כמו גם להשקעה הגדולה בנראות שלו ובשיפור התשתיות".
 
עידו פדלון, מבעלי קבוצת פדלון -שפונדר: "שוק הנדל"ן המניב איננו מעניק מענה הולם לקהל מגוון המחפש משרדים קטנים, בני 100-25 מ"ר, הן ברמת רכישה והן ברמת השכרה. מגמות השוק מעידות בהחלט על עלייה בביקוש למוצרים אלה. בעבר בעלי מקצועות חופשיים היו נוטים לעבור בעיקר מהבית. כיום, בעידן החדש, אותו הסקטור לא יכול להרשות לעצמו לעבוד מהבית אם הוא רוצה להתפתח ולהישאר רלוונטי, ולכן רוכש משרד במבנה חדשני וראוי, עם שירותים כמו חדרי ישיבות, חניון, לאונג' עסקי ועוד".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עידו פדלוןBBB
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...