קנדה ישראל השלימה רכישת מניות פרויקט מידטאון מאלקטרה; תחזיק ב-81%

החברה רכשה את חלקה של שותפתה, 25% ממניות הפרויקט, תמורת כ-60 מיליון שקל • בכך היא משלימה רכישה של 62.5% ממניות הפרויקט בתוך שלושה חודשים

שיתוף הכתבה
ברק רוזן ואסף טוכמאירברק רוזן ואסף טוכמאיר

חברת קנדה ישראל השלימה רכישת רבע ממניות פרויקט מידטאון בתל אביב תמורת 60.3 מיליון שקל, וכעת היא מחזיקה ב-81% ממניות הפרויקט. כך הודיעה הבוקר (ד') החברה לרשות לניירות ערך. קנדה ישראל רכשה את המניות, בשיעור של 25% מהשליטה בפרויקט, מחברת אלקטרה שהייתה השותפה שלה בו, לאחר שהעסקה הושלמה רשמית אתמול.

בסוף חודש מרץ האחרון הודיעה החברה כי חתמה על מזכר הבנות עם אלקטרה על רכישת מניותיה בפרויקט, וכעת היא מדווחת על השלמת העסקה. בתחילת מרץ הודיעה כי השלימה רכישה של 37.5% ממניות הפרויקט מחברת יורוקום נדל"ן, תמורת 140 מיליון שקל, וכיום השלימה למעשה רכישה של 62.5% ממניות הפרויקט, תמורת 200.3 מיליון שקל. 

בהסכם שנחתם בין הצדדים סוכם כי קנדה ישראל תשלם 30 מיליון שקל עבור הרכישה עד שנתיים ממועד חתימת מזכר ההבנות (בסוף מרץ), וכי יתרת התמורה תועבר בתוך שלוש שנים ממועד זה. להבטחת תשלומי התמורה מעמידה קנדה ישראל ערבות מוגבלת בסכום של 75 מיליון שקל.

מתחם מידטאון תל אביב נמצא לא רחוק ממתחם הקריה וממגדלי עזריאלי, ומשלב מגדלי מגורים, משרדים, חנויות, גלריות, מסעדות, בתי קפה ומועדונים. במרכזו של המתחם מגדל מגורים בן 50 קומות, ולצידו מגדל משרדים בעל מספר קומות דומה. הראשון נחשב לגבוה מבין מגדלי המגורים בישראל, וזה שלצידו – השלישי בגובהו בישראל כולה.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ברק רוזןאסף טוכמאיר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...