מרכז קונגרסים בהשקעה של 140 מיליון שקל יוקם במישור אדומים

המרכז ישתרע על פני 30 אלף מ"ר, ויכלול 10,000 מ"ר של שטח בנוי • הוא יוקם באזור התעשייה של מישור אדומים ויהיו בו גן אירועים, אולם לתערוכות ואולם הופעות

שיתוף הכתבה
מרכז קונגרסים בהשקעה של 140 מיליון שקל יוקם במישור אדומיםמרכז קונגרסים בהשקעה של 140 מיליון שקל יוקם במישור אדומים

מרכז קונגרסים חדש במישור אדומים: בימים האחרונים הוגשו לעיריית מעלה אדומים תוכניות להקמת מרכז קונגרסים באזור התעשייה מישור אדומים הסמוך לעיר, בהשקעה של 140 מיליון שקל. מרכז הקונגרסים יוקם על שטח של 30 אלף מ"ר ויתפרס על שטח בנוי של כ-10,000 מ"ר. 

המרכז החדש מיועד, על פי התוכניות, לקיים אירועי ענק ו-ועידות עולמיות, ויהווה פתרון מיידי לחוסר שקיים באזור מבחינה זו – חוסר שמתבטא במצוקת מרכזי כנסים, אולמות אירועים ומסחר, כך על פי מתכנני ויוזמי הקמת מרכז הקונגרסים.

אזור התעשייה במישור אדומים משתרע על 2,823 דונם, מתוכם 1,667 דונם לתעשייה ולמלאכה, ופועלים בו כ-330 מפעלים בקשת רחבה של תחומים. בשנים האחרונות התפתח המסחר בפארק, ובמקביל פועלים בו שלל עסקים המספקים שירותים לתושבי ירושלים והסביבה.

מרכז העסקים של מישור אדומים צפוי להחליף את מתחם העסקים תלפיות בירושלים בתוך שנים ספורות, בעוד תלפיות תהפוך לשכונת מגורים ולאזור היי טק. לאחרונה החל משרד התחבורה בבניית תשתיות בהשקעה של יותר ממיליארד שקלים עבור הרחבת כבישים ומחלפים לטובת מרכז העסקים במישור אדומים.

חנן בליטי, מיזמי הפרויקט: "מרכז הקונגרסים יכלול שלושה חללים: גן אירועים אשר יעניק אפשרות לקיים חתונות גדולות של יותר מ-1,500 איש, אולם לתערוכות אשר ייתן מענה להופעות ולתערוכות מהארץ ומהעולם, ואולם להופעות ולאומנים מהארץ ומהעולם".
 

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חנן בליטיאזור התעשייה מעלה אדומיםעיריית מעלה אדומים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...