דירת היוקרה של פרץ שקלים ז"ל למכירה

בני משפחתו של פרץ שקלים ז"ל, שנפטר לפני שלושה חודשים, מוציאים למכירה את דירתו שבמגדל גן העיר • שטח הדירה 162 מ"ר, והיא כוללת גם חניה תת-קרקעית

שיתוף הכתבה
דירת יוקרהדירת יוקרה

בני משפחתו של איש העסקים וסוחר השטיחים פרץ שקלים ז"ל מציעים למכירה את דירת היוקרה שלו במגדל  גן העיר שברחוב אבן גבירול בתל אביב. שטח הדירה 162 מ"ר, והעסקה כוללת גם חניה תת-קרקעית. בני המשפחה מעריכים את שווי הדירה ב-7.5 מיליון שקל לפחות. 

שקלים נפטר לפני שלושה חודשים, בגיל 88, ויורשיו הם המוציאים את הדירה למכירה. שקלים נחשב לסוחר שטיחים מוביל בישראל, והתמחה ביבוא ובשיווק שטיחים באיכות גבוהה ממדינות שונות. לפני יותר מ-50 שנה פתח חנות שטיחים במרכז המסחרי גן העיר, מתחת למגדל שבו התגורר. 

הדירה העומדת למכירה נמצאת בקומה השלישית, באגף 1 של הבניין. עו"ד  יצחק (איציק) וטנשטיין, שהוציא את הדירה למכירה בשם המשפחה, אישר למרכז הנדל"ן את הפרטים ואמר כי היורשים מקווים לקבל מחיר גבוה יותר. במודעה שפורסמה למכירה מצוין כי היא אינה בגדר מכרז מחייב, אך יש להניח שהיא תימכר לבעל ההצעה הגבוהה ביותר. 

מגדל גן העיר, שבנייתו הסתיימה לפני כ-30 שנה, נחשב לאחד ממגדלי המגורים היוקרתיים והאיכותיים בתל אביב. הוא קרוי על שם גן הדסה שעמד על הקרקע לפני בנייתו. הדירות במגדל מבוקשות גם בגלל המקום המרכזי, בליבה של תל אביב, וגם בזכות איכות הנכס. 
אחד מרוכשי הדירות במגדל בזמנו היה השר יצחק מודעי המנוח. רוכש אחר היה היהלומן שרגא כהנא. לפני כמה שנים פורסם שהשרה ויו"ר הכנסת לשעבר, דליה איציק, רכשה עם בעלה דירת 3 חדרים במגדל, ב-4.5 מיליון שקל.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יצחק וטנשטייןמגדל גן העירדליה איציקשרגא כהנא
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...